«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» розпочинає 6-тижневу кампанію, метою якої є зменшення «екологічного сліду» завдяки залученню соціально відповідальних постачальників мережі та підвищенню рівня обізнаності клієнтів торговельних центрів METRO щодо товарів із більш дружнім до довкілля пакуванням.
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднала соціально відповідальних постачальників мережі, які зосереджені на зменшенні використання пластику в пакуванні своїх товарів та керуються принципом 3R (скорочувати, вторинно переробляти, використовувати повторно), у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO».
Саме інформацією щодо товарів, в упакуванні яких постачальники використовують менше пластику, наприклад, замінено пластикове пакування на більш дружню до довкілля альтернативу, чи завдяки редизайну упаковки зменшено використання первинного пластику, замінено елементи упаковки на вторинно перероблений пластик та інше, «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» ділиться зі своїми клієнтами за допомогою офлайн каналів у торговельних центрах та завдяки діджитал-каналам. Такі кроки дозволяють покупцям дізнатися про більш дружні до довкілля товари та зробити вибір на їхню користь, у такий спосіб зменшивши власний «екологічний слід».
Керуючись принципом 3R, починаючи з 2014 року, команда METRO в 17 країнах присутності компанії активно працює над зменшенням використання пластику в пакуванні своїх власних торгових марок. У 2018 році компанія зобов’язалася на глобальному рівні зменшити до 2023 року пластикове пакування у власних торгових марках METRO на 300 тонн. Згідно з результатами фінансового року 2019/2020 (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.), ціль уже перевищено майже до півмільйона кілограм, а саме, зменшено використання пластику в пакуванні власних торгових марок на 491 тонну.
Компанія продовжує активно впроваджувати в свою діяльність найкращі міжнародні практики у даній сфері та шукає локальних виробників альтернативних видів пакування, які могли би забезпечити потреби компанії у повному обсязі.