Мережа мінімаркетів Basket оновила фірмовий стиль
05 Фев 2020, 10:40

Мережа мінімаркетів Basket оновила фірмовий стиль

Новий стиль створений дизайн-студією Glad Head. Ось що команда говорить про концепцію:

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Наше життя складається з бажань, навіть найбільш банальні і прості з них можуть мати величезну силу і їх виконання здатне принести нам масу задоволення. І навпаки, неможливість їх здійснити — розчарувати і зіпсувати настрій. Посмішка або сльози — вирішувати вам. Навіть найменше «хочу» може перетворитися в щось дуже велике і важливе, зайнявши всю нашу увагу. 

Важливо завжди мати можливість ці бажання легко здійснити і Basket подобається робити це для нас — подобається швидко і якісно здійснювати всі наші бажання. Начебто в тебе є особистий джин, який в одну мить виконує будь-які твої примхи, і тобі лише залишається насолоджуватися життям і досвідом використання продукту. Ми більше не говоримо про свіжість хот-дога, а говоримо про те, як було б класно його з'їсти і погладжувати живіт. Тобі хочеться? Чого тобі хочеться? —  Хот дог? На! —  Ммм, який смачний, балдеееежжжж! 

Расскажите друзьям про новость