Маркетингова агенція AIMBULANCE створила нове позиціонування та комунікацію для мережі apple-техніки “Ябко”.
Завданням було стимулювати попит на apple-техніку за рахунок клієнтів великих роздрібних мереж.
Результати досліджень вказали на те, що споживачі apple-техніки дуже обачливо ставляться до вибору магазину. Саме розмір мережі та її строк перебування на ринку визначає рівень довіри до ретейлера.
Також, креативники дізнались, що навіть у великих мережах споживачі потребують поради своєї надійної людини.
«Розуміння поведінки споживача вкрай важливе для розробки ефективної маркетингової стратегії. Разом з командою AIMBULANCE нам вдалося знайти нові споживацькі інсайти та створити просту та зрозумілу комунікацію», — говорить Віктор Крук, СOO Ябко.
«Боротьба за споживача з потужними національними мережами та десятками консультантів – це не простий виклик. Але з Ябко ми знайшли таке позиціонування, яке ніколи не може використати велика мережа – бути для клієнта “тим самим другом, що шарить”. Саме такі друзі потрібні кожному, хто обирає дорогу або складну техніку», — коментує Віталій Георгієв, стратегічний директор AIMBULANCE.