Мережа Ябко показала того самого друга, що шарить в Apple
14 Дек 2021, 10:38

Мережа Ябко показала того самого друга, що шарить в Apple

Маркетингова агенція AIMBULANCE створила нове позиціонування та комунікацію для мережі apple-техніки “Ябко”.

Завданням було стимулювати попит на apple-техніку за рахунок клієнтів великих роздрібних мереж.

Результати досліджень вказали на те, що споживачі apple-техніки дуже обачливо ставляться до вибору магазину. Саме розмір мережі та її строк перебування на ринку визначає рівень довіри до ретейлера. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Також, креативники дізнались, що навіть у великих мережах споживачі потребують поради своєї надійної людини.

 «Розуміння поведінки споживача вкрай важливе для розробки ефективної маркетингової стратегії. Разом з командою AIMBULANCE нам вдалося знайти нові споживацькі інсайти та створити просту та зрозумілу комунікацію», — говорить Віктор Крук, СOO Ябко.

«Боротьба за споживача з потужними національними мережами та десятками консультантів – це не простий виклик. Але з Ябко ми знайшли таке позиціонування, яке ніколи не може використати велика мережа – бути для клієнта “тим самим другом, що шарить”. Саме такі друзі потрібні кожному, хто обирає дорогу або складну техніку», — коментує Віталій Георгієв, стратегічний директор AIMBULANCE.

Расскажите друзьям про новость