McDonald’s подсветил печатную рекламу.
15 Сен 2017, 08:21

McDonald’s подсветил печатную рекламу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

TBWA\Paris создало для сети ресторанов быстрого питания яркую печатную кампанию, которая информировала о поздних часах работы «Золотых арок». Креативщики из студии Helmut Stelzenberger потратили 10 дней на создание светящейся картошки фри, Биг-Мака и мороженого и 2 дня на съемку, использовав при этом 1100 LED-лампочек, 80 метров провода и 400 сварных швов.  

Расскажите друзьям про новость