Maxximum Advertising продаватиме ефірний час UBC
Maxximum Advertising вже визначив цінову політику UBC. Крім того, Український Бізнес Канал включений в так званий «чоловічий пакет», до я кого також входять наступні канали: 24, NewsOne, TVi, Real Estate. Пакет сформований з телеканалів для чоловічої аудиторії та є привабливим у відношенні своєї ціни, оскільки передбачає додаткову знижку на розміщення пакетом.
Дім продажу Maxximum Advertising, що входить до складу медіа групи Maxximum, був створений у 205 році як окрема структура, що спеціалізується на продажу ефірного рекламного часу нішових телеканалів. З 2007 року "Maxximum Advertising" підписав контракти на обслуговування таких телеканалів як: RuMusic, News One, MaxxiTV, Menu TV, Star TV, Real Estate,TVi, UBC, 24, Перший Національний канал.
UBC — Перший в Україні супутниковий спеціалізований інформаційно-аналітичний телеканал для бізнес-аудиторії, що надає аналітичну інформацію та прикладні поради щодо питань бізнесу. Ефір телеканалу на 85% наповнений програмами власного виробництва. Технічне покриття UBC за даними GFK складає 41,7%. Телеканал присутній більш ніж в 70 містах з населенням 50+.