17 Фев 2009, 10:21

«Маргошу» дивиться кожен четвертий українець

Протягом першого тижня трансляції, середня частка серіалу «Маргоша» становила 24,4% за цільовою аудиторією телеканалу «1+1» (18-54, вся Україна)

та 17,6% за аудиторією 18+ (міста 50 тис +).

 

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Найвищі показники «Маргоша» продемонструвала у п’ятницю – 26,9% за аудиторією 18-54.

За аудиторією 14-49 (50 тис +) частка слоту зросла вдвічі – до 21,7%.

 

За підсумками тижня «1+1» посів лідерство у слоті «Маргоші» — 21.20 – за аудиторією 18-54 (вся Україна).

Расскажите друзьям про новость

Новое видео