МАМІ закликали гравців ринку не сприяти зниженню вартості послуг у галузі
06 Апр 2021, 15:35

МАМІ закликали гравців ринку не сприяти зниженню вартості послуг у галузі

МАМІ звернулись до гравців маркетингових сервісів з листом щодо практик закупівельного процесу в маркетингових комунікаціях. Приводимо його нижче.

2020 рік був непростим для більшості галузей, кожна з яких шукала нові можливості для успішного функціонування бізнесу в новій реальності. 

Для всіх гравців маркетингових сервісів в Україні забезпечення високого рівня креативності та виконання проектів в швидко змінюваній реальності набуло ще більшої ваги в роботі з клієнтами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Проте, сьогодні, у 2021 році, галузь маркетингових комунікацій має історичні мінімуми агентських комісій та найбільші відтермінування оплат при суттєвому зниженні об’єму бізнесу. Наша галузь вже понесла великі втрати спеціалістів, конкуруючи за рівнем заробітних плат з багатьма іншими галузями, які не відчули настільки суттєвий вплив пандемічних заборон. 

Закликаємо всіх гравців ринку – і з боку агентств, і з боку клієнтів – не сприяти зниженню вартості послуг у нашій галузі. Ми усвідомлюємо, що 2020-й рік змусив багатьох замовників шукати нові можливості оптимізації, але продуктова складова та дотримання стандартів галузі має лишатись найпершим пріоритетом. 

Усвідомлюючи всю важливість підтримки гравців в їх прагненні забезпечити якісний продукт та розвивати експертизу, галузева асоціація МАМІ виступає категорично проти миттєвих (онлайн) редукціонів та неофіційних тендерів:

  • формат яких передбачає миттєве зниження ціни з інтервалом реакції 5-30 хв, що не дає змогу адекватно оцінити оптимізацію та негативно впливає на фінальну якість виконання;
  • метою яких є лише вибір найнижчої ціни, без врахування якості та наповнення робіт;
  • за умови ваги редукціону більше 40% в загальній системі оцінки;
  • на креативні або комплексні проекти, критерії і технічні характеристики яких відрізняються відносно пропозицій різних учасників і не мають єдиного зрозумілого шаблону та чітких вимог в брифі від клієнта;
  • торги, що проводяться серед підрядників які вже оголошені переможцями тендерів з надання послуг з фіксованими рейтовими картами вартості

Члени МАМІ –  провідні гравці галузі, закликають замовників послуг маркетингових комунікацій відмовитись від миттєвих редукціонів і додаткових торгів, метою яких є тиск на виконавця щодо зниження якості послуг. 

Впевнені, даний крок позитивно вплине на всіх гравців ринку, підтримає стандарти галузі та сприятиме подальшому росту якості послуг.

Расскажите друзьям про новость