«Майже парашут»? У рекламному ролику показали, до чого можуть призвести компроміси
06 Авг 2021, 16:08

«Майже парашут»? У рекламному ролику показали, до чого можуть призвести компроміси

Нестандартна кампанія розпочалася у бренда Atoxil. Замість того, щоб рекламувати переваги, Орісіл-Фарм разом з креативною агенцією AdShot Creative випустили серію роликів, які краще не повторювати у житті. 

Кампанія називається «Майже» і спрямована на боротьбу із замінниками Атоксіл, які часто не є лікарськими засобами, а отже не є такими ефективними та безпечними для споживачів. «Майже Атоксіл» – це не Атоксіл. Як парасолька – не парашут, а Оля – не ваш син Коля. 

В абсурдних ситуаціях рекламних роликів чудово видно, до чого можуть призвести компроміси.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость