06 Авг 2021, 16:08

«Майже парашут»? У рекламному ролику показали, до чого можуть призвести компроміси

Нестандартна кампанія розпочалася у бренда Atoxil. Замість того, щоб рекламувати переваги, Орісіл-Фарм разом з креативною агенцією AdShot Creative випустили серію роликів, які краще не повторювати у житті. 

Кампанія називається «Майже» і спрямована на боротьбу із замінниками Атоксіл, які часто не є лікарськими засобами, а отже не є такими ефективними та безпечними для споживачів. «Майже Атоксіл» – це не Атоксіл. Як парасолька – не парашут, а Оля – не ваш син Коля. 

В абсурдних ситуаціях рекламних роликів чудово видно, до чого можуть призвести компроміси.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео