Майстер-класи МТС
Оператор мобільного зв’язку МТС-Україна, 100%-а дочірня компанія ТОВ «Мобільні ТелеСистеми» (NYSE: MBT), за підтримки спеціалізованого журналу Marketing Media Review, оголошує про запуск майстер-класів на тему «Нові маркетингові технології» для студентів старших курсів факультетів менеджменту та маркетингу ряду провідних вузів країни.
Серія майстер-класів для студентів старших курсів – це нова ініціатива в рамках проекту «Професіонали майбутнього», що проводиться компанією МТС за підтримки Міністерства освіти і науки України і Міністерства транспорту і зв'язку України, та направленого на залучення студентів до розробки прикладних наукових проектів, які поєднують теоретичні знання і практичний досвід.
У основу майстер-класу покладено перше українське видання світового бестселеру засновника теорії маркетингу Філіпа Котлера «Маркетинговий менеджмент». Унікальність цього видання полягає в тому, що викладена в книзі світова теорія і практика ефективної маркетингової діяльності подаються не лише на прикладі відомих міжнародних компаній та брендів, але й провідних компаній України. Майстер-класи проводитимуться співробітником маркетингової дирекції МТС-Україна, співавтором книги «Нові маркетингові технології від Філіпа Котлера».
З 7 по 31 жовтня 2008 р. серед слухачів майстер-класів буде оголошений спеціальний конкурс з розробки маркетингового кейса із застосуванням інструментів латерального маркетингу. Розроблені студентами кейси можуть бути втілені в діючі бізнес-моделі на вітчизняному ринку. Оцінювати представлені конкурсні роботи буде професійне журі, до складу якого увійдуть представники МТС, фахівці журналу Marketing Media Review та представники вузів-учасників.
Переможці конкурсу отримають коштовні призи від організаторів проекту: за третє призове місце – електронну книгу, за друге місце – нетбук, а переможець, що представив кращий кейс, виграє ноутбук. Переможці конкурсу будуть оголошені 18 листопада 2008 р. під час круглого столу на тему «Професіонали майбутнього – роль працедавців у підготовці молодих спеціалістів» за участю представників вузів, провідних українських компаній та ЗМІ.
«Сьогодні молоді фахівці відчувають гострий брак практичного досвіду за фахом, і нерідко не можуть відразу приступати до вирішення професійних питань. Ініціатива МТС покликана допомогти майбутнім випускникам «вжитися» у роль фахівця компанії, в нашому випадку телекомунікаційної, навчитися вирішувати актуальні завдання і на прикладному завданні дізнатися про інноваційні рішення, як у області маркетингу, так і в області мобільного зв'язку. Упевнена, що студенти-учасники конкурсу зможуть не лише випробувати свої знання та навички, але й зробити перший крок до яскравої успішної кар’єри», – відзначила директор з людських ресурсів МТС-Україна Наталія Береза.
Майстер-класи пройдуть з 7 по 22 жовтня в наступних вузах України:
07.10.08 — Полтавський Національний Технічний Університет ім. Юрія Кондратюка;
08.10.08 — Національний технічний університет (Харківський політехнічний інститут);
09.10.08 — Національний технічний університет України (Київський політехнічний інститут);
13.10.08 — Львівська політехніка;
14.10.08 — Тернопільський державний економічний університет;
15.10.08 — Чернівецький національний університет;
20.10.08 — Дніпропетровський університет економіки і права;
21.10.08 — Донецький національний університет;
22.10.08 — Східноукраїнський Національний Університет ім. В. Даля.
Програма «Професіонали майбутнього» – це перша довгострокова програма підтримки студентів, об'єднуюча освітній процес, стипендії від МТС і можливість стажуватися в технічній дирекції МТС-Україна. Вона включає ряд проектів та ініціатив по співпраці з ведучими українськими вузами, направлених на підтримку і розвиток наукового потенціалу нації. Програма «Професіонали майбутнього» проходить за підтримки Міністерства освіти і науки України і Міністерства транспорту і зв'язку України.
Першою ініціативою в рамках програми «Професіонали майбутнього» був конкурс серед студентів 4-го курсу, що вивчають телекомунікаційні технології. Він ділиться на два етапи: відбірковий і конкурсний. За результатами відбіркового етапу кожен вуз формує команду, яка впродовж конкурсного етапу працює над спільним науковим проектом на актуальну для сектора телекомунікацій тему. За підсумками конкурсу визначалася команда-переможець, яка отримувала головний приз конкурсу – поїздку на міжнародну виставку новітніх телекомунікаційних технологій CeBIT.
Вперше програма «Професіонали майбутнього» була реалізована в 2006 році. Вона з успіхом була проведена у восьми профільних вузах України, і викликала велику зацікавленість серед учасників. У 2008 році склад учасників значно розширився.
Мережа ЗАТ «Український Мобільний Зв'язок» (МТС-Україна) охоплює більш ніж 97% території України, на якій проживає 99% населення. Компанія обслуговує понад 18,60 млн. абонентів. Компанія володіє ліцензіями на надання мобільного (стандарт GSM-900/1800, CDMA-450), стаціонарного й міжнародного/міжміського зв'язку, а також надає послуги міжнародного роумінгу на п'яти континентах. Дохід за 2007 рік склав $1,608 млрд.
МТС Україна є 100% дочірньою компанією ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» (МТС), найбільшого оператора мобільного зв'язку в Росії, Центральній та Східній Європі за кількістю абонентів. Разом із дочірніми компаніями, МТС обслуговує понад 87,26 млн. абонентів. Населення 82 регіонів Росії а також Вірменії, Білорусії, України, Узбекистану и Туркменістану, де МТС та її дочірні підприємства мають ліцензії на надання послуг у стандарті GSM, складає більш ніж 230 мільйонів осіб. Із 2000 року акції ВАТ МТС котуються на Нью-Йоркській Фондовій Біржі (NYSE) під символом «MBT».
У квітні 2008 року бренд МТС став першим і єдиним російським брендом, що увійшов до числа ста лідируючих світових брендів за рейтингом BRANDZ™, опублікованому Financial Times і провідним міжнародним дослідницьким агентством Millward Brown. Додаткову інформацію про компанію можна знайти на сайті www.mts.ru.
МТС-Україна є Генеральним спонсором Національного Олімпійського Комітету України та мобільним оператором Олімпійської збірної України на Іграх XXIX Олімпіади у Пекіні. У межах партнерства МТС-Україна бере активну участь у програмах підготовки до Олімпіади членів Олімпійської збірної України та забезпечує українських спортсменів і команду вболівальників широким спектром мобільних послуг.
Marketing Media Review – професійне видання про маркетингові комунікації та медіа, статті про вдалі і невдалі рекламні проекти, інтерв'ю з успішними особами в області маркетингу та PR, інформація про створення і просування провідних світових і українських брендів, довідкова інформація. Журнал видається з вересня 2005 р. ТОВ «Видавництвом Економіка».
Видавництво «Економіка» видає: аналітичний тижневик «Інвестгазета», щоденну економічну газету «ДЕЛО», щоквартальний журнал «ТОП-100». Рейтинг кращих компаній України, журнал «Business Spotlight» – посібник з вивчення англійської мови і розвитку ділових навиків, щомісячник про оцінну діяльність «Практика і оцінки», спеціалізований журнал «Логістика», тематичні спецвипуски про ринки і країни.
Деякі заяви можуть містити інформацію про проекти або прогнози стосовно майбутніх подій або майбутніх фінансових заходів Компанії відповідно до положень Законодавчого акту США про цінні папери від 1995 року. Такі твердження можуть містити слова «очікується», «оцінюється», «має намір», «буде», «міг би» або інші схожі вирази. Ми б хотіли попередити Вас, що ці заяви є тільки припущеннями, і реальний хід подій або результати можуть відрізнятися від заявленого. Ми не маємо наміру переглядати ці заяви з метою співвідношення їх з реальними результатами. Ми адресуємо Вас до документів, котрі Компанія надсилає Комісії США з цінних паперів і бірж, включаючи форму 20-F. Ці документи містять та описують важливі фактори, включаючи ті, котрі зазначені в розділі «Фактори ризику» форми 20-F. Ці фактори можуть вплинути на відхилення реальних результатів від проектів і прогнозів. Вони містять у собі: можливі зміни квартальних результатів, умови конкуренції, залежність від розвитку нових послуг і тарифних структур, швидкі зміни технологічних процесів і положення на ринку, стратегію придбання, ризик, пов'язаний з інфраструктурою телекомунікацій, ризик роботи на українському ринку та країнах СНД, коливання котирувань акцій, управління фінансовими ризиками, а також поява інших факторів ризику.