Мадонна, Анджеліна Джолі, alyona alyona: п’ять нестандартних соціальних кампаній, амбасадорами яких ставали селебріті
28 Апр 2021, 15:34

Мадонна, Анджеліна Джолі, alyona alyona: п’ять нестандартних соціальних кампаній, амбасадорами яких ставали селебріті

Насильство у сім’ї, онкологічні захворювання та знущання з тварин це далеко не всі проблеми, до висвітлення яких уже долучилися світові зірки. Щоб розповісти людям про важливе, вони показують знімки своїх легень та синці на обличчях, псують одяг та оголюються. Читайте про нестандартні соціальні ініціативи зі знаменитостями, які запам’яталися найбільше.

«Зіркові легені» alyona alyona читають реп та нагадують про регулярні медогляди

Понад 9 000 людей в Україні щороку помирає від раку легені. Щоб підвищити знання українців про захворювання, закликати їх піклуватися про своє здоров’я та регулярно відвідувати лікаря, «Рош Україна» розпочала ініціативу «Зіркові легені» разом з alyona alyona. 

Вперше зірка стала не обличчям, а «легенями» соціальної реклами. У рамках ініціативи реп-співачка зробила комп’ютерну томографію легень, знімок яких з’явився на сітілайтах у десятьох українських містах та столичному метрополітені. Один із сітілайтів кампанії у Києві навіть почав читати реп: упродовж одного дня з нього звучав голос alyona alyona, який закликав перехожих підійти та зачитати разом куплет її пісні «Пушка». 

Проєкт продовжили і в онлайні ― запустили інстамаску з караоке. Користувачі instagram можуть заспівати трек зірки, щоб перевірити, чи немає дискомфорту під час дихання, а в кінці маска нагадує про необхідність потурбуватись про своє здоров’я. «Зіркові легені» стали третьою активацією в рамках всеукраїнського Року обізнаності про рак легені ― масштабної кампанії про це захворювання. 

Джилліан Андерсон, Гелена Бонем Картер та інші роздяглися заради риб 

Щороку знаменитості беруть участь у відвертій фотосесії з рибами, яким загрожує зникнення.

Соціальна кампанія британської організації FishLove покликана привернути увагу до проблеми браконьєрства: організатори  закликають припинити незаконний і надмірний вилов риби та показують риб не як продукт для споживання, а як істот, що потребують любові й захисту. 

Для кампанії вже знялись такі відомі зірки: 

  • британська актриса Гелена Бонем Картер з 27-кілограмовим тунцем, 
  • американська актриса Джилліан Андерсон позувала з морським вугром на шиї, 
  • британська актриса Лілі Лавлесс ― із восьминогом,
  • французький актор Жан-Марк Бар обійняв акулу-мако, 
  • британська актриса Джулі Крісті вирішила не обмежуватися однією рибою, а сфотографувалась з кількома десятками різних видів.

Мадонна, Майлі Сайрус, Анджеліна Джолі з’явилися у соціальній кампанії проти насильства

До Міжнародного дня боротьби за ліквідацію насильства щодо жінок італійський ілюстратор Олександро Паломбо створив соціальну рекламу Break the Silence: він відредагував вісім світлин видатних актрис та співачок так, ніби їх сфотографували після побиття. Зокрема з синцями на обличчі художник показав зірку американського телебачення Кім Кардаш’ян, її сестру Кендалл Дженнер, співачок Мадонну та Майлі Сайрус, актрис Анджеліну Джолі, Ґвінет Пелтров, Крістен Стюарт та Емму Вотсон.

Олександро запустив цю кампанію, щоб підвищити обізнаність про проблему насильства, а також нагадати, що кожна жінка, незалежно від того, знаменита вона чи ні, може стати жертвою домашнього терору. 

Фотознімки селебріті супроводжувалися слоганом «Життя може стати казкою, якщо ти порушиш мовчання». Так художник закликав жінок не приховувати факти насильства у сім’ї.

81-річна Джейн Фонда на обкладинці журналу Vogue привернула увагу до проблеми ейджизму

Журнал Vogue спільно з французькою компанією L’Oréal Paris випустили спеціальний номер The non-Issue, присвячений жінкам, старшим 50 років. 

На обкладинці журналу з’явилась американська актриса і модель Джейн Фонда, якій на момент виходу номеру був 81 рік. Також у випуску розмістили інтерв’ю 73-річної британської актриси Гелен Міррен, 63-річної французької актриси Ізабель Аджані та 60-річної британської візажистки Вел Гарланд. 

Випуск також мав QR-код, за яким читачі могли побачити залаштунковий контент під час фотосесії моделей через Facebook Messenger, наводячи камеру телефону на сторінки журналу. У такий спосіб організатори вирішили кинути виклик стереотипам та зробити помітними жінок старше 50 років в індустрії краси й моди. А також показати проблему ейджизму в сучасному світі, адже більшість світових компаній обирають моделей віком  20 років. 

Оля Полякова, Мішель Андраде та Володимир Дантес у пом’ятому одязі закликали пристібатися паском безпеки

Небажання пом’яти одяг ― одна з причин не пристібатися в автомобілі. Напередодні новорічних свят Центр демократії та верховенства права у рамках кампанії «За безпечні дороги» разом з українськими знаменитостями провів соціальний проєкт «Пом’яті, але живі». Проєкт створений, щоб підвищити рівень користування пасками безпеки в авто

У соціальній ініціативі взяли участь українські співаки Оля Полякова, Надя Дорофєєва, Даша Астаф’єва, TAYANNA, Мішель Андраде, Володимир Дантес, а також телеведучі Олександр Педан і Тімур Мірошниченко. Селебріті позували під час фотосесії у святкових сукнях та сорочках, пом’ятих паском безпеки, а також розповіли особисті історії про те, як пасок безпеки врятував життя їм або їхнім близьким. 

У рамках кампанії фото зірок були розміщені на півсотні сітілайтах столиці, а також у метрополітені, та нагадували українцям, що немає жодних виправдань ігноруванню пасків безпеки.

Расскажите друзьям про новость