Фокус-група показала, що Руну не помічали не тільки дизайнери. Найбільш поширений коментар був «це соус для моєї мами». Треба це виправити, — вирішили в агентстві, та пішли працювати над дизайн-концептами.
Основна задача в роботі з логотипом була в тому, щоб змінити все, не змінюючи нічого, зберегти його впізнаваність.
У наявного пакування був ряд недоліків, які хотілось усунути: фотографії овочів «як у всіх», слабкий контраст, невиразна типографія. Замість того, щоб робити цілковито новий дизайн-концепт, в Madcats зберегли те, що подобається: чорне тло, округлі шрифти, симетричну композицію.
Новий дизайн етикетки став більш контрастний. Назву соусу приємніше читати. Склад більш зрозумілий, і у кожного інгредієнта зʼявилась аватарка. Ну й, звісно, дизайнери прибрали все зайве, тож етикетка виглядає більш сучасно.