«Львівське» відкрило музей пивоваріння і запустило нову іміджеву кампанію.
12 Июл 2017, 15:07

«Львівське» відкрило музей пивоваріння і запустило нову іміджеву кампанію.

Оновлена  комунікація бренду буде презентована у вигляді декількох коротких історій, в сюжетах яких люди в різних життєвих ситуаціях відкриваються один одному, виявляють щирість людських відносин та почуттів, не приховуючи себе справжніх. Втіленням ідеї в реальність, символом нової комунікації став музейно-культурний комплекс пивної історії «Львіварня», який втілює в собі не тільки історію, а й сучасність. «У людській природі, на базовому рівні, закладена потреба у спілкуванні, щирості, відкритті душі. Нам важливо бути почутими, важливо відкрити справжніх себе іншим. Ця потреба проявляється за різних обставин і в різних формах, адже ми просто не можемо інакше. Душу і серце «Львівського», його історію ми втілили в унікальному музеї пивоваріння, що відкрився на території Львівської пивоварні.», — пояснює нову концепцію Тарас Маципура, менеджер з маркетингу ТМ «Львівське».

Нова іміджева кампанія від THINKMcCANN та Pronto Film буде відображена в телебаченні, діджитал-каналах та різноманітних маркетингових активностях.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео