«Львівське» відкрило музей пивоваріння і запустило нову іміджеву кампанію.
12 Июл 2017, 15:07

«Львівське» відкрило музей пивоваріння і запустило нову іміджеву кампанію.

Оновлена  комунікація бренду буде презентована у вигляді декількох коротких історій, в сюжетах яких люди в різних життєвих ситуаціях відкриваються один одному, виявляють щирість людських відносин та почуттів, не приховуючи себе справжніх. Втіленням ідеї в реальність, символом нової комунікації став музейно-культурний комплекс пивної історії «Львіварня», який втілює в собі не тільки історію, а й сучасність. «У людській природі, на базовому рівні, закладена потреба у спілкуванні, щирості, відкритті душі. Нам важливо бути почутими, важливо відкрити справжніх себе іншим. Ця потреба проявляється за різних обставин і в різних формах, адже ми просто не можемо інакше. Душу і серце «Львівського», його історію ми втілили в унікальному музеї пивоваріння, що відкрився на території Львівської пивоварні.», — пояснює нову концепцію Тарас Маципура, менеджер з маркетингу ТМ «Львівське».

Нова іміджева кампанія від THINKMcCANN та Pronto Film буде відображена в телебаченні, діджитал-каналах та різноманітних маркетингових активностях.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость