Листівки з чеків: Jägermeister запустив власний екопроєкт
09 Фев 2022, 15:41

Листівки з чеків: Jägermeister запустив власний екопроєкт

Щороку німецький лікер зміцнює позицію ритуалу нічного життя. Він поруч як на домашніх вечірках, так і на масштабних музичних фестивалях. Разом із цим бренд хоче, аби споживання було свідомим. Проте це не єдиний його вектор. Курс на екологічність — ще один напрямок Jägermeister.

Суть нового екопроєкту — зменшити кількість відходів, даруючи непотрібному паперу друге життя. Для цього гості й команда одеського Jäger-бару збирали чеки у спеціальному боксі. Після — папермейкер переробив їх у листівки, а художники задекорували. Таким чином із непридатного для подальшого виробництва паперу вдалось зробити ексклюзивні артоб’єкти на пам’ять.


Перетворила чеки у листівки майстриня з переливання паперу — Анастасія Шокарєва. Під брендом iz makulatury з картонних чи паперових відходів вона робить конверти, листівки, запрошення й сертифікати. За словами Анастасії, після перероблення чеків не залишилось практично нічого, що можна було б викинути у смітник. 

З такою ініціативою до мене звернулися вперше за півтора року роботи. Я навіть не думала, що замовником може бути не екомагазин чи кав’ярня, а алкогольний бренд. Дуже порадувало, що в Україні з’являються такі екопроєкти. Коли кожен робить, що може, не сподіваючись на інших
Анастасія Шокарєва

Долучитись до ініціативи запросили шістьох молодих художників, щоб не змінювати традиції бренду підтримувати таланти. Серед них: Олександра Сафлепова, Іра Мельник, Анастасія Тарасенко, Іванка Нечипорук, Кароліна Бундаш і Катерина Баранова. У авторському стилі майстри передали своє бачення світу тусовок, молодості, нічного життя та його головного атрибута — крижаного Jägermeister.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Разом вийшло 56 листівок — як 56 інгредієнтів Jägermeister. Точний склад напою тримають у секреті. Проте відомо, що трави, квіти, коріння та фрукти збирають по всьому світу, аби об’єднати у трав’яному лікері.

Напій був створений самою природою, про що говорить його склад. Тому вважаємо, що ми зобов’язані шанувати та зберігати її. Ось чому в співпраці з молодими художниками ми вирішили використати матеріали продукції Jägermeister для перетворення у нові вироби
Іван Масановський
Brand Ambassador Jägermeister


Подивитись на виставку листівок запрошують в одеський Jäger-бар. Будь-хто з гостей може придбати тут картку, а всі отримані кошти підуть на благодійну справу — в ГО «Україна без сміття». Мінімальна сума донатів — 200 грн, максимальна — не обмежена.

Проєкт реалізували спільно з агенцією Sasquatch Digital.

Перероблення чеків — не перша екологічна ініціатива Jägermeister. 

Багаторазовий шот

З 2019 року бренд надає на деяких шоу чи концертах шот на ланцюжку для споживання Ice Cold Shot, щоб одноразових склянок було менше.

Сортування сміття

За ініціативи Jägermeister бокси для сортування встановили вже на понад 30 івентах, включно з концертами Christian Löffler, GusGus, фестивалями «Спалах», RadioDay, Rap.ua Festival 2021 та NECHTO.

Еконабір

З листопада в «АТБ» можна придбати еконабір Jägermeister. У складі немає пластику, натомість є матеріали, які бажано здавати на перероблення. Адреси цих точок можна дізнатися за допомогою QR-коду на пакованні.

Расскажите друзьям про новость