LIGA ZAKON змінює підходи до культури роботи з діловою інформацією
08 Фев 2022, 09:50

LIGA ZAKON змінює підходи до культури роботи з діловою інформацією

У листопаді 2021 року компанія оголосила про зміну позиціонування та рестайлінг. З бізнесу, який розробляв ІТ-продукти для юристів і бухгалтерів, трансформувався у продуктову ІТ-компанію, яка надає комплексну ІТ-платформу LIGA360 для всього бізнесу, фахівців різних професій, компаній та держави в цілому.

За 30 років роботи для підприємців України LIGA ZAKON представила ринку не одне професійне рішення для полегшення повсякденної діяльності. Але у світі діджиталізації вимоги до ефективності завдань ростуть і обсяг щоденної інформації тільки збільшується. Вчасно відслідковувати всі зміни навколо себе і власного бізнесу та мати впорядковану відфільтровану інформацію «під рукою»– один з головних викликів для керівника чи спеціаліста будь-якої галузі. Для вирішення такої задачі діловій спільноті була представлена комплексна ІТ-платформа LIGA360.

Презентуючи ринку нову ІТ-платформу ми даємо корисну комплексну систему, що спростить щоденну роботу з зовнішніми та внутрішніми інформаційними потоками. А також значно полегшить як щоденне прийняття рішень щодо безперебійної роботи, так і стратегічне планування. Мова йде не тільки про відображення інформації, даних за певними параметрами, але і налаштовані моніторинги важливих для бізнесу факторів та функціонал для ефективної роботи конкретного спеціаліста
Ірина Холод
директорка з маркетингу LIGA ZAKON

Платформа об’єднала в собі весь функціонал від попередніх ІТ продуктів. Моніторинг та аналітика інформаційного поля, пошук партнерів, перевірка контрагентів, автоматизація договірної роботи, фінансові та ринкові скоринги, нормативно-правові акти і зміни до них та багато інших корисних інструментів доступні на одному робочому столі як для маркетолога чи піарника початківця, так і топ-менеджера екстра класу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Наприклад, я як керівник департаменту маркетингу маю на одному робочому столі дашборд топ-менеджера, де я бачу не тільки моніторинг медіа по компанії та конкурентам, але й тональність публікацій. Також маю основну інформацію про конкурентів або партнерів, завдяки функціоналу аналітичної системи Semantrum та функціоналу Contr agent. В той же час мої колеги з інших відділів можуть швидко розшерити важливу інформацію, яку вони отримали зі своїх smart сигналів – зміни в правовій сфері від юридичного відділу, відгуки про компанію від HR підрозділу і так далі. А ще ми можемо легко створювати команди з різних департаментів для вирішення поточних задач» — додає Ірина Холод.

Варто зазначити, що вся впорядкована аналітична інформація візуалізується за допомогою клікабельних графіків з фільтрами на день, тиждень, місяць.

Станом на січень 2022 року понад 160 тисяч користувачів різних рівнів працюють з функціоналом від LIGA ZAKON. А разом із партнерськими проектами, в яких є інтеграція з рішеннями компанії, ця цифра становить близько 360 тисяч різних фахівців, серед яких практично всі органи виконавчої та судової влади.

Расскажите друзьям про новость