lifecell закликав українців знайти час для зустрічі з друзями в новій кампанії
28 Окт 2019, 11:47

lifecell закликав українців знайти час для зустрічі з друзями в новій кампанії

lifecell запускає кампанію 360° на підтримку оновленого тарифу.

Відтепер за 60 грн на 4 тижні абоненти отримують 20 ГБ мобільного інтернету та 500 хвилин для голосових дзвінків по всій Україні. До того ж, вартість тарифу гарантовано не зміниться до кінця 2020 року.

В музичному відео, для якого був написаний авторський саундтрек, герої живуть в уявному світі мобільного інтернету, в якому «лайкають» котиків, «свайпять» додатки знайомств, дивляться YouTube, приміряють віртуальні маски в Instagram і круто проводять час. Але кожен з них в результаті «зникає» з віртуального світу, щоб в кінці ролика зустрітися з друзями у реальному житті. 

«Українці вже не уявляють життя без мобільного інтернету. І lifecell робить все, щоб задовольнити цю потребу. Але ми також бачимо, що сучасні люди прагнуть балансу між віртуальним та реальним життям. І в нашій оновленій пропозиції все сходиться ‒ багато фану в мобільному інтернеті та гарантована ціна, яка дозволяє не хвилюватися про те, що це закінчиться. Це дозволило нам створити рекламу із «соціальним посилом» – важливо знаходити час для зустрічі з друзями», — коментує Дмитро Дзябура, директор з маркетингу компанії lifecell. Ролік реалізован KENGURU продакшн. 

Для просування оновленого тарифу lifecell запустив комплексну рекламну кампанію в різних каналах комунікацій.  Для ТВ було створено два коротких ролика із комерційною пропозицією на 30 та 15 секунд. Для діджитал-каналів просування відео адаптовано під продуктовий прерол та іміджевий ролик. В останньому lifecell підкреслює, що «справжнє диво – це реальне життя», і закликає абонентів відкласти смартфон, адже мобільний інтернет нікуди не дінеться. 

Для зовнішньої реклами було відзнято окремі фотосюжети з двома з героїв ролику та спеціальною зіркою – єнотом Бонею.

Реклама на телебаченні демонструється трохи більше тижня та вже показала свою ефективність, адже популярність тарифного плану зросла майже на 30%. 

Расскажите друзьям про новость