Lexus считает, что его все хотят.
13 Апр 2017, 09:10

Lexus считает, что его все хотят.

BBDO Ukraine просят всех признаться в том, что они хотят Lexus, в рамках новой рекламной кампании для автомобильного бренда. В провокативных принтах креативщики показали, как выглядит подавленное желание человека.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость