Спеціальна премія «Лев Реклами» буде відзначати найефективніших і найкреативніших рекламістів. Особистості – а не компанії!
Кожний рік Всеукраїнська Рекламна Коаліція (ВРК) визначає та нагороджує агентства, компанії, бренди за досягнення в сфері реклами та маркетингових комунікацій. Саме агентства та компанії отримують нагороди Ukrainian Creative Awards за креативність та статуетки Effie за ефективність. Тож на українському рекламному ринку майже немає нагород для особистостей. Єдина на цей час така премія – це «Слід в Рекламі», яка відзначає тих, хто створював індустрію, і хто продовжує працювати для її блага.
Звичайно, реклама і маркетинг – це командні види змагань. Блискучий результат – завжди результат роботи команди. Але, як й у спорті, у кожній команді є свій лідер та кращий гравець. Так, наприклад, у футболі, у складі Національної збірної України з футболу, визначають найкращого гравця у кожній грі та вручають започатковану брендом «Львівське» нагороду «Лев матчу».
Чому в українському футболі є свій «Лев», а в рекламі немає? – подумали у ВРК та в компанії Carlsberg Ukraine. Тим більше, що Лев є символом переможного духу, який присутній у кожних змаганнях — спортивних чи рекламних.
Лев – ідеальний символ для номінації, що відзначатиме найкращих, найхоробріших та справжніх лідерів! Тож ВРК і команда бренду «Львівське» вирішили започаткувати нагороду «Лев Реклами» і щиро вірять, що народження нової номінації – це крок, що допоможе справедливо винагородити та відзначити найкращих в рекламній індустрії.
«Бренд «Львівське» не мав жодних сумнівів щодо залучення в проєкт і одразу відгукнулися на ідею зародження премії «Лев реклами», — розповідає Ірина Качура, віце-президентка з маркетингу Carlsberg Ukraine. – Надзвичайно важливо відзначати персональними нагородами справжніх професіоналів своєї справи. В контексті спонсорства національної збірної ми заснували номінацію «Лев Матчу», якою нагороджуємо найкращих, на думку вболівальників, гравців і це однозначно мотивує їх. А тому і нова номінація «Лев Реклами» обов’язково матиме високу цінність для найкращих рекламістів та маркетологів, адже вона дозволить підкреслити їх досягнення та внесок в індустрію. А ми, в свою чергу, пишаємось, що Лев нашого бренду «Львівське» та активації навколо нього, стають натхненням для створення таких нагород у маркетинговому світі.
Отже, хто ж буде отримувати Левів реклами від «Львівське» і ВРК?
Переможець визначатиметься голосуванням, але не глядацьким, як в контексті Національної збірної з футболу, а професійного журі українських рекламних конкурсів. Судді відзначатимуть кращі кейси, а далі той, чиє ім’я найчастіше буде фігурувати в кредитсах кейсів-переможців, і стане володарем статуетки «Лев Реклами».
Найефективніший «Лев Реклами» визначатиметься за підсумками Effie Awards Ukraine та буде отримувати статуетку на церемонії нагородження переможців Effie Gala.
Найкреативніший «Лев реклами» буде визначений за підсумками балів в рамках Ukrainian Creative Awards та нагороджуватиметься в травні на церемонії нагородження переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.
Тож першого найефективнішого «Лева Реклами» ВРК і компанії Carlsberg Ukraine оголосять вже 15 грудня 2021 року на церемонії нагородження Effie Gala.