Леся Никитюк совершила маленькое чудо в новогодней кампании АЛЛО.
05 Дек 2018, 13:18

Леся Никитюк совершила маленькое чудо в новогодней кампании АЛЛО.

Сеть магазинов цифровой техники призвала зрителей стать основным источником чудес и предновогоднего настроения в новом ролике. На примере Леси Никитюк сеть показала, как взять ответственность за сказочную атмосферу, зимнее волшебство, умение радовать и радоваться. Проект создан TABASCO и продакшн-студией Clever Studios. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость