Легендарний Johnnie Walker віддає свій дизайн до рук талановитих українців.
14 Ноя 2017, 15:30

Легендарний Johnnie Walker віддає свій дизайн до рук талановитих українців.

Цієї зими кожен художник отримує шанс показати своє бачення оформлення пляшки Johnnie Walker і вибороти не тільки приз, але й славу «Того-хто-долучився-до-створення-легендарного-віскі», взявши участь у конкурсі.  До суддівства конкурсу організатори залучили тих, хто не з чуток знайомий з дизайном – представників української реклами. Це співзасновник і куратор КАМА Сергій Вовк, старший дизайнер Banda Agency Антон Іванов, засновник і креативний директор Hooga.Creative Дмитро Яринич, креативний стратег DIEVO Андрій Чуйко, директор дизайн-студії Republique  Денис Герасько та арт-директор дизайн-студії Republique Іван Симоновський. Також до журі увійшли й представники Johnnie Walker в Україні. Це brand manager Ірина Желдак та digital manager Олексій Власков. Журі відбере десять найкращих робіт. Кожен з дизайнерів отримає лімітований Johnnie Walker зі своєю етикеткою, а головний переможець – ще й грант на проходження будь-якого курсу в Kyiv Academy of Media Arts. Крім того, всі етикетки фіналістів прикрасять продукцію Johnnie Walker. Black та Red Label у лімітованому дизайні можна буде замовити на спеціальному сайті, який запуститься напередодні новорічних свят.    

Усі умови конкурсу можна знайти на офіційному сайті – kama.johnniewalker.com.ua

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Дати проведення: 13 – 26 листопада. 

 

Расскажите друзьям про новость