Цієї зими кожен художник отримує шанс показати своє бачення оформлення пляшки Johnnie Walker і вибороти не тільки приз, але й славу «Того-хто-долучився-до-створення-легендарного-віскі», взявши участь у конкурсі. До суддівства конкурсу організатори залучили тих, хто не з чуток знайомий з дизайном – представників української реклами. Це співзасновник і куратор КАМА Сергій Вовк, старший дизайнер Banda Agency Антон Іванов, засновник і креативний директор Hooga.Creative Дмитро Яринич, креативний стратег DIEVO Андрій Чуйко, директор дизайн-студії Republique Денис Герасько та арт-директор дизайн-студії Republique Іван Симоновський. Також до журі увійшли й представники Johnnie Walker в Україні. Це brand manager Ірина Желдак та digital manager Олексій Власков. Журі відбере десять найкращих робіт. Кожен з дизайнерів отримає лімітований Johnnie Walker зі своєю етикеткою, а головний переможець – ще й грант на проходження будь-якого курсу в Kyiv Academy of Media Arts. Крім того, всі етикетки фіналістів прикрасять продукцію Johnnie Walker. Black та Red Label у лімітованому дизайні можна буде замовити на спеціальному сайті, який запуститься напередодні новорічних свят.
Усі умови конкурсу можна знайти на офіційному сайті – kama.johnniewalker.com.ua.
Дати проведення: 13 – 26 листопада.