Ласка разом з Bickerstaff.356 запустили проєкт для створення мерчу зі старого одягу
19 Янв 2022, 13:02

Ласка разом з Bickerstaff.356 запустили проєкт для створення мерчу зі старого одягу

Наприкінці 2021 року благодійний магазин Ласка разом з креативною агенцією Bickerstaff.356 запустили еко-свідомий проєкт для бізнесів та їхніх команд.

Upcycle Merch – це мерч для брендів з одягу, який вже було вироблено і який вже прожив своє життя перш ніж стати частиною чиєїсь корпоративної культури. 

Кожна еко-свідома компанія може замовити власну партію мерча і тоді Ласка разом з Printostan нанесуть логотипи компанії на худі, світшоти і футболки, які готові пожити ще одне життя. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Про всю драму мерча також зняли комічно-драматичний дачний мюзикл завдяки легендарному українському режисеру Євгена Гожейшего та продакшн-бюро Adje і разом з студією веб-дизайн RIBS запустили сайт для швидкого і простого замовлення свого еко-мерча.

До проєкта вже долучилися 20 компаній, яким не байдуже: Adje ProdBuro, KAMA, Планета Кіно, Comfy, 2332, IAMIDEA, Косатка, NO STARS, ESSE HOUSE, LIMELITE, Chicco, Sheriff, AJAX, Veganistan Brat, Jacuzzi, Burger farm, Banda, illuminator, LT15, Twiga, Україна без сміття та Bickerstaff.734. Символічним стало те, що фото першої колекції мерчу зроблені на сортувальній станції Україна без сміття.

Расскажите друзьям про новость