Креативная битва минеральных вод назвала победителя
17 Авг 2019, 11:36

Креативная битва минеральных вод назвала победителя

Новый ролик бренда «Карпатська Джерельна» значительно обошел видео своего конкурента  — бренда «Моршинська». Креатив от Havas Digital Kyiv получил почти вдвое больше голосов, чем кампания «Твоє тіло = твоє майбутнє!» от режиссеров IAMHERE: Maik Schuster & Max Paschke (66.07% vs 33.93%). Спасибо всем, кто голосовал! 

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Расскажите друзьям про новость