Костянтин Гейбович очолив Асоціацію операторів зовнішньої реклами України
25 Окт 2021, 17:19

Костянтин Гейбович очолив Асоціацію операторів зовнішньої реклами України

Своїм головним завданням новобраний голова називає збереження балансу між інтересами бізнесу, влади і суспільства та напрацювання чітких та прозорих правил гри на ринку зовнішньої реклами.

«Потрібно, щоб усі гравці ринку працювали в рівних умовах, правила повинні бути одні для всіх. Я вважаю, що для ведення прозорого бізнесу і саморегулювання ринку реклами, вся інформація про власників рекламних засобів, видачі дозволів і термін їх дії, повинні бути у відкритому доступі. Це одне з головних завдань, яке я ставлю для себе у роботі в Асоціації.  Тільки так ми доб’ємося можливостей для поступального розвитку бізнесу, бюджет зможе отримувати стабільні надходження і люди отримають гармонійні та естетичні простори по всій країні», — каже він.

За його словами, наразі в багатьох містах іде робота по впорядкуванню ринку зовнішньої реклами, і Асоціація активно приймає в цьому участь.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«В силу різних обставин так склалося, що ринок зовнішньої реклами десятиліттями розвивався хаотично. На сьогоднішній день багато міст прийшли до того, що хочуть навести порядок з розміщенням елементів зовнішньої реклами. У нас уже є дуже позитивний досвід реформи в Києві. Асоціація приймала активну участь у цьому процесі, згуртувавши навколо себе основних операторів, та виступила комунікаційним містком між владою, бізнесом та громадою.  Ми  активно спілкуємося з місцевими владами, готуємо для них рекомендації, допомагаємо містам  з розробкою Правил розміщення реклами, Схем, визначенням форматів і зонування», — говорить Костянтин Гейбович.

Новобраний голова також подякував попередній очільниці Асоціації за якісну роботу.

«Оксана Поліщук  чимало зробила для налагодження комунікації з владою і суспільством в багатьох українських містах. Те, що реформа в Києві відбулася, в тому числі заслуга її зусиль», — зазначив Костянтин Гейбович.

Костянтин Гейбович народився 3 листопада 1960 року в Черкаській області. В 1988 році закінчив командний факультет Тюменського вищого військового інженерно-командного училища. Після 20 років служби в Збройних Силах почав займатись бізнесом.

В галузь зовнішньої реклами прийшов у  2006-му році. Костянтин Гейбович очолював такі компанії як – «Штрьоєр Україна», «Перехід Аутдор», «Октагон»,  «Техногруп». 

Расскажите друзьям про новость