Своїм головним завданням новобраний голова називає збереження балансу між інтересами бізнесу, влади і суспільства та напрацювання чітких та прозорих правил гри на ринку зовнішньої реклами.
«Потрібно, щоб усі гравці ринку працювали в рівних умовах, правила повинні бути одні для всіх. Я вважаю, що для ведення прозорого бізнесу і саморегулювання ринку реклами, вся інформація про власників рекламних засобів, видачі дозволів і термін їх дії, повинні бути у відкритому доступі. Це одне з головних завдань, яке я ставлю для себе у роботі в Асоціації. Тільки так ми доб’ємося можливостей для поступального розвитку бізнесу, бюджет зможе отримувати стабільні надходження і люди отримають гармонійні та естетичні простори по всій країні», — каже він.
За його словами, наразі в багатьох містах іде робота по впорядкуванню ринку зовнішньої реклами, і Асоціація активно приймає в цьому участь.
«В силу різних обставин так склалося, що ринок зовнішньої реклами десятиліттями розвивався хаотично. На сьогоднішній день багато міст прийшли до того, що хочуть навести порядок з розміщенням елементів зовнішньої реклами. У нас уже є дуже позитивний досвід реформи в Києві. Асоціація приймала активну участь у цьому процесі, згуртувавши навколо себе основних операторів, та виступила комунікаційним містком між владою, бізнесом та громадою. Ми активно спілкуємося з місцевими владами, готуємо для них рекомендації, допомагаємо містам з розробкою Правил розміщення реклами, Схем, визначенням форматів і зонування», — говорить Костянтин Гейбович.
Новобраний голова також подякував попередній очільниці Асоціації за якісну роботу.
«Оксана Поліщук чимало зробила для налагодження комунікації з владою і суспільством в багатьох українських містах. Те, що реформа в Києві відбулася, в тому числі заслуга її зусиль», — зазначив Костянтин Гейбович.
Костянтин Гейбович народився 3 листопада 1960 року в Черкаській області. В 1988 році закінчив командний факультет Тюменського вищого військового інженерно-командного училища. Після 20 років служби в Збройних Силах почав займатись бізнесом.
В галузь зовнішньої реклами прийшов у 2006-му році. Костянтин Гейбович очолював такі компанії як – «Штрьоєр Україна», «Перехід Аутдор», «Октагон», «Техногруп».