Компанія «Дмитрук» створила тематичне торгове обладнання у вигляді арт-об’єктів для  «Сільпо»
07 Май 2021, 11:38

Компанія «Дмитрук» створила тематичне торгове обладнання у вигляді арт-об’єктів для «Сільпо»

Тематичні «Сільпо» – повноцінні оазиси інших світів, у які компанія захотіла інтегруватись максимально природно. В якості експерименту «Дмитрук» розробили чотири стійки для супермаркетів: «Всесвіт Мавки» у Києві, «Стімпанк» у Вишгороді, «Вестерн» у Стоянці та «Поп-арт» у Луцьку.

Дизайнерські «Сільпо» – це інший погляд на взаємодію покупця та ритейлера. Це завжди щось, що розширяє межі звичного, стимулює перейнятися глибиною ідеї та реалізації кожного з супермаркетів. У контексті партнерства – ритейлер і бренд або просто співпрацюють, або відбувається перфект метч, так званий win-win.

«Дмитрук» теж намагається іти трішки далі, чого б це не стосувалося – технологій у виробництві, комунікації, партнерстві. Проте коли масштаби компаній-партнерів надто різні аби називати це колаборацією, єдиний правильний шлях – стати частинкою крутої ідеї та спробувати реалізувати проект в існуючій концепції.

«Рік назад ми усі переосмислили цінність можливості просто вийти з дому. І як не дивно, саме супермаркет став чи не єдиним місцем, яке можна було відвідати. З точки зору суцільного підвищення швидкості темпу життя, коли ми увесь час в русі, концептуальні супермаркети отримали роль не просто місця, де здійснюються покупки. Похід до магазину припинив бути механічною дією. Це прогулянка, як в будь-яке інше цікаве місце за умови, що це місце і справді цікаве. Споживачі навчились цінувати класне і справжнє, тому підходять до вибору продуктів більш свідомо та прискіпливо. Їм не байдуже як виглядає продукт, з чого він зроблений, наскільки заморочився виробник у рецептурі чи дизайні. Тож ідея, що ми можемо вплинути не лише на сам продукт та упаковку, а й поглянути на питання масштабніше – змінити торгове обладнання згідно тематики самої локації здалась нам цікавим викликом. Крім того ми віримо в круту реалізацію саме тоді, коли бредни дивляться в одному напрямку.

Проєкт по створенню арт-стійок для KABANOSY став для команди ще тим тренінгом з креативного мислення. Ми вивчали ідею кожного з обраних майданчиків, народжували і відсіювали ідеї, створювали ескізи, шукали партнерів-підрядників, які б, як і ми, вклали душу в цю ініціативу. Усі чотири супермаркети є уособленнями різних епох та світів, до кожної з локацій були свої чіткі вимоги. У випадку з «Поп-артом» дизайнер надихалась твором Енді Ворхола «Консервна банка з супом Кемпбелл». Так стійка стала великою пачкою KABANOSY з паттерном, притаманним цьому художньому напряму.

Для «Всесвіту Мавки» було створено дерево практично у реальну величину з величезним дуплом, де й розмістився продукт. Особливу увагу приділили оздобленню кори дерева, листю, моху, не забулися і про пташку. Коли створюєш арт-об’єкт знайомого усім дерева – ти не маєш права на помилку, адже будь-яка несхожість чи відверта бутафорність може зіпсувати увесь wow.

З ідеєю для «Вестерну» допоміг перегляд кінострічок про ковбоїв. Тут ми зосередились на пошуку справжніх ковбойських чобіт, капелюху, органічно вписали батіг, підкову, зірку шерифа та зістарені дерев’яні дощечки у формі вказівників.

Що ж до «Стімпанку», то ця концепція виявилась напрочуд гнучкою для створення предмету дизайну. Основою для цієї арт-стійки стали хаотично розміщені металеві труби, з’єднані між собою «колінами». Оскільки внаслідок такого рішення об’єкт ставав «прозорим» наче скелет, такі деталі як шестерні, секундомір, зістарений пристрій для вимірювання тиску, функціональні лампочки притягнули до себе увагу та здобули тут своє друге життя.

Сьогодні ми повністю задоволені результатом та розуміємо, що зусилля точно не були марними. Ми в процесі подальшого створення наступних арт-об’єктів для концептуальних «Сільпо», тож вже незабаром унікальні стійки з продуктом з’являтимуться у інших магазинах мережі.

Ідея тематичних супермаркетів – це та супер ідея, до якої ми хочемо бути дотичними. Тематика кожного окремого магазину та win-win відносини постачальника та ритейлера – це ідеальні умови для повноцінної взаємодії брендів. Там, де ти можеш зробити щось “надто” – гріх зупинятися просто на присутності», — зазначили в компанії.

Расскажите друзьям про новость