«Коли вагаєшся – просто спитай»: Реклама Prom.ua до 14 лютого і 8 березня
16 Фев 2022, 15:27

«Коли вагаєшся – просто спитай»: Реклама Prom.ua до 14 лютого і 8 березня

Маркетплейс закликає людей поговорити один з одним та запитати у партнера чи хоче він/вона, щоб його вітали і якщо так –– то як.

Ідея “Якщо вагаєшся – просто спитай” стала основою для двох рекламних кампаній –– до Дня Валентина та 8 березня.

Ми думаємо, що і вітання, і подарунки мають бути осмислені. Тому ми пропонуємо мамам та дітям, закоханим і не дуже поговорити про сенс свят та про очікування від них. І тільки після цього — вибрати найкращий подарунок, якщо його чекають, звичайно. А вибрати його зручно на Промі, де є абсолютно все
Юля Новаченко
маркетинг директорка Prom.ua

Кампанію розробляли із креативною командою MOZGI Group.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

“Під час пошуку креативної ідеї ми зрозуміли, що не коректно говорити про правильні/неправильні подарунки та вітання. Кожна з них – це завжди історія людей, унікальна та особиста. І для Prom важливо приділити увагу цим історіям, не залишити без уваги та допомогти. Тому маркетплейс визначив важливу місію перед святами — підштовхнути бути щирим. А питання — це найкращий спосіб розпочати розмову”, — поділився Влад Болсун, креативний директор MOZGI Group.

На 14 лютого на екрани вийшла історія двох закоханих із меседжем: “Коли любиш – спитай”.

У рекламній кампанії до 8 березня Prom.ua та Mozgi Group пішли ще далі і меседж змінився: “Коли вагаєшся – спитай”.

За результатами соціологічних досліджень 2021 року –– останні 9 років зменшується кількість святкуючих 8 березня. Але 68% респондентів відзначатимуть цю дату. Тому, розуміючи всю важливість сприйняття 8 березня та його вплив на питання рівноправності в країні, у рекламній кампанії Prom не нав’язує своїй аудиторії святкувати чи ні. Він пропонує просто спитати.
Влад Болсун
креативний директор MOZGI Group

Продакшн робили із Digital Religion. Режисер роликів – Олексій Тараненко.

“Під час зйомок, окрім креативів для ТБ та digital, ми продумали і ТікТоки, які стали частиною спільної ідеї та розкривали її ще більше з урахуванням особливостей платформи. У кампанії до 14 лютого вони чудово «залетіли», оскільки ми зробили їх трендовими та фановими. Користувачі миттєво оцінили – останній ролик став мемом. Користувачі пропонують свої варіанти музики та тексту, один з них ми вирішили підтримати”, – коментує Катерина Комова, медіа менеджерка Prom.ua

@prom_ua

спитай про подарунок напряму, шоб так закрутилося

♬ оригинальный звук — _malifisenta007_
@prom_ua

пов: вона запропонувала самому вибрати подарунок

♬ оригинальный звук — 🐽

Расскажите друзьям про новость