Кока-Кола Україна та EdEra запускають онлайн-курс для HoReCa
16 Окт 2020, 15:03

Кока-Кола Україна та EdEra запускають онлайн-курс для HoReCa

Кока-Кола Україна та EdEra запускають онлайн-курс, який допоможе власникам бізнесу у сфері HoReCa підтримати та розвинути свої заклади попри COVID-19 та кризу. Курс націлений допомогти спланувати бюджет, посилити свій бренд, аби він помагав отримувати прибуток, налагодити комунікації з клієнтами та персоналом, адаптуватися до роботи в умовах карантинних і посткарантинних обмежень та багато іншого.

«Ми відкриті! Спецкурс для HoReCa від Coca-Cola» складається з п’яти модулів, а кожен модуль в свою чергу – з трьох відеоінтерв’ю з експертами-практиками, які мають значні особисті досягнення та досвід роботи в міжнародних компаніях, впливових громадських організаціях, успішних закладах зі сфери HoReCa. Експерти підібрані так, що охоплюють весь спектр необхідних для успішного бізнесу навичок. Крім перегляду відеолекцій, учасники курсу матимуть також можливість проходити тести і працювати з практичними матеріалами – шаблонами, чеклистами – та отримають списки корисної літератури і додаткових курсів.

Отже, для того щоб скористатися курсом, можна переглядати такі модулі в будь-якій послідовності:

  • Маркетинг: як спланувати бюджет на маркетинг, якісну рекламу та підсилити власний бренд;
  • Команда: як підібрати потрібних людей, створити клієнтський сервіс та вирішувати конфлікти;
  • Контроль якості: які документи потрібні для відкриття та ведення бізнесу; в чому полягають перевірки підприємства та які заходи варто впровадити через COVID-19;
  • Фінанси: як скласти бізнес-план, контролювати бюджет закладу та розраховувати зарплату працівникам;
  • Діджитал: як вести інстаґрам-сторінку, співпрацювати з блоґерами і чому не варто накручувати підписників.

Для закріплення інформації після перегляду варто пройти тести, що містяться під кожним відео.

«Ми відкриті! Спецкурс для HoReCa від Coca-Cola» є частиною глобальної кампанії #ВідкритіНібиВперше(#openlikeneverbefore). Ця кампанія заснована на філософії відкритості та оптимізму, вона про те, що поняття норми змінилося і потрібно адаптуватися до нових умов, щоб робити світ кращим. Це основна причина того, чому зараз Кока-Кола спрямовує свою підтримку саме місцевим готелям, кафе та ресторанам. Такі заклади – це частина життя, людям хочеться зустрічатися, бачитися з друзями, і ресторани – це те місце, яке всіх об’єднує.

Засновник студії онлайн-освіти EdEra Ілля Філіпов: «Ми надзвичайно раді приєднатися до кампанії Coca-Cola #ВідкритіНібиВперше та підтримати українських підприємців у ці нелегкі часи. Ми переконані, що саме освіта та постійне бажання самовдосконалюватися є запорукою успіху. Ми віримо, що цей онлайн-курс допоможе бізнесу в сфері HoReCa не просто залишитися на плаву під час пандемії, а й відкрити нові можливості для розвитку»

Кампанія #ВідкритіНібиВперше має на меті в тому числі підтримати бізнес у кожній країні низкою ініціатив та активностей. Як зазначив Камран Іскандаров, генеральний менеджер Кока-Кола Україна: «Кампанія #ВідкритіНібиВперше має багато проявів упродовж року. В Україні підтримку через партнерські креативні рішення отримали наразі близько 900 наших клієнтів, а через співпрацю з агрегаторами доставки їжі — більше 650. Чудовим прикладом передачі нашого досвіду, знань і експертизи є освітній курс у партнерстві з EdEra. Адже за даними досліджень інтерес до навчання зріс на 35%, і ми щасливі, що партнерство з EdEra надає можливості тим, хто того найбільше потребує».

Онлайн-курс «Ми відкриті! Спецкурс для HoReCa від Coca-Cola» доступний з 16 жовтня — cocacola.ed-era.com. Він безкоштовний, а слухачі, які успішно складуть фінальний іспит, отримають сертифікат.

Расскажите друзьям про новость