KLO рекламирует зимний дизель с помощью семейной драмы.
11 Фев 2019, 10:00

KLO рекламирует зимний дизель с помощью семейной драмы.

Каждую зиму все АЗС обязательно рекламируют свой зимний дизель, рассказывая о дизеле. Но у людей есть большие проблемы, чем замерзшее в двигателе топливо. Новый радиоролик KLO от агентства Michurin — о морозе за пределами категории горючего. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость