KLO запустили фаст-фуд, який сповільнює
22 Дек 2021, 11:46

KLO запустили фаст-фуд, який сповільнює

Ідею розробили в Michurin.

Нещодавно KLO запустила особливе меню. В його складі хот-доги з буряком, корицею, і навіть яблуками. Коротше, поєднання інгредієнтів незвичне, ще і самі страви потребують більше часу на поїдання. А кияни постійно поспішають. А заправка це місце, де все апріорі має бути швидко. 

Креативникам з Michurin треба було розказати вічно поспішаючим киянам про їжу, на яку треба час. Рішення — сповільнити все. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Так з’явився слоуфуд — перший фаст-фуд, який сповільнює людей. А у складі його меню такі айтеми як слоудог, слоубургер та слоурол. 

«Ми справді часто поспішаємо, забуваємо відчувати себе і кайф від існування. Для цього і потрібен слоуфуд: щоб сповільнитись, відчувати смаки, звертати увагу на себе. Ідея допомогла розтягнули час на задоволення від їжі. Пакування теж розтягнули, додали питання про життя у Києві, дивні балкони і космічний туризм. 

Виходить, що слоуфуд допомагає зловити момент, але тільки після сповільнення. З нашим кейсом так само, подивитись на швидку не вийде. Доведеться сповільнитись до 0.25″, — зазначили в агентстві. 

Расскажите друзьям про новость