Ідею розробили в Michurin.
Нещодавно KLO запустила особливе меню. В його складі хот-доги з буряком, корицею, і навіть яблуками. Коротше, поєднання інгредієнтів незвичне, ще і самі страви потребують більше часу на поїдання. А кияни постійно поспішають. А заправка це місце, де все апріорі має бути швидко.
Креативникам з Michurin треба було розказати вічно поспішаючим киянам про їжу, на яку треба час. Рішення — сповільнити все.
Так з’явився слоуфуд — перший фаст-фуд, який сповільнює людей. А у складі його меню такі айтеми як слоудог, слоубургер та слоурол.
«Ми справді часто поспішаємо, забуваємо відчувати себе і кайф від існування. Для цього і потрібен слоуфуд: щоб сповільнитись, відчувати смаки, звертати увагу на себе. Ідея допомогла розтягнули час на задоволення від їжі. Пакування теж розтягнули, додали питання про життя у Києві, дивні балкони і космічний туризм.
Виходить, що слоуфуд допомагає зловити момент, але тільки після сповільнення. З нашим кейсом так само, подивитись на швидку не вийде. Доведеться сповільнитись до 0.25″, — зазначили в агентстві.