KLO запустили фаст-фуд, який сповільнює
22 Дек 2021, 11:46

KLO запустили фаст-фуд, який сповільнює

Ідею розробили в Michurin.

Нещодавно KLO запустила особливе меню. В його складі хот-доги з буряком, корицею, і навіть яблуками. Коротше, поєднання інгредієнтів незвичне, ще і самі страви потребують більше часу на поїдання. А кияни постійно поспішають. А заправка це місце, де все апріорі має бути швидко. 

Креативникам з Michurin треба було розказати вічно поспішаючим киянам про їжу, на яку треба час. Рішення — сповільнити все. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Так з’явився слоуфуд — перший фаст-фуд, який сповільнює людей. А у складі його меню такі айтеми як слоудог, слоубургер та слоурол. 

«Ми справді часто поспішаємо, забуваємо відчувати себе і кайф від існування. Для цього і потрібен слоуфуд: щоб сповільнитись, відчувати смаки, звертати увагу на себе. Ідея допомогла розтягнули час на задоволення від їжі. Пакування теж розтягнули, додали питання про життя у Києві, дивні балкони і космічний туризм. 

Виходить, що слоуфуд допомагає зловити момент, але тільки після сповільнення. З нашим кейсом так само, подивитись на швидку не вийде. Доведеться сповільнитись до 0.25″, — зазначили в агентстві. 

Расскажите друзьям про новость