Мережа київських заправок випустила наліпки, які руйнують гендерні стереотипи. Так компанія вирішила зрівняти водіїв та водійок у Міжнародний день боротьби за права жінок.
На нових наліпках зображено різне-різне взуття замість популярних наліпок-туфельок. Їхня мета нагадати, що на дорогах усі рівні, незалежно від взуття. У компанії впевнені, що коли гендерні стереотипи підуть в небуття, а водії ставитимуться одне до одного толерантно – від цього виграють усі.
«Святкувати чи не святкувати 8 березня? Звичайно, святкувати. В день рівності і боротьби за права жінок варто віддати належне досягненням і внеску жінок та замислитись над тим, який ми здолали шлях у відстоюванні своїх прав. Міжнародний жіночий день – відмінний привід нагадати суспільству про необхідність гендерної рівності». – говорить PR-директор KLO Анна Самойленко.
Забирайте і собі наліпки в підтримку гендерної рівності на KLO. Вони безплатно доступні на АЗК бренду.
Ідею розробили в Michurin.