KLO випустила автомобільні наліпки на підтримку гендерної рівності
09 Мар 2021, 15:25

KLO випустила автомобільні наліпки на підтримку гендерної рівності

Ідею клеїти на машину кеди і тапки, замість «підбору» розробили у Michurin

Мережа київських заправок випустила наліпки, які руйнують гендерні стереотипи. Так компанія вирішила зрівняти водіїв та водійок у Міжнародний день боротьби за права жінок.
На нових наліпках зображено різне-різне взуття замість популярних наліпок-туфельок. Їхня мета нагадати, що на дорогах усі рівні, незалежно від взуття. У компанії впевнені, що коли гендерні стереотипи підуть в небуття, а водії ставитимуться одне до одного толерантно – від цього виграють усі.  

«Святкувати чи не святкувати 8 березня? Звичайно, святкувати. В день рівності і боротьби за права жінок варто віддати належне досягненням і внеску жінок та замислитись над тим, який ми здолали шлях у відстоюванні своїх прав. Міжнародний жіночий день – відмінний привід нагадати суспільству про необхідність гендерної рівності». – говорить PR-директор KLO Анна Самойленко.
Забирайте і собі наліпки в підтримку гендерної рівності на KLO. Вони безплатно доступні на АЗК бренду.

Ідею розробили в Michurin.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость