09 Мар 2021, 15:25

KLO випустила автомобільні наліпки на підтримку гендерної рівності

Ідею клеїти на машину кеди і тапки, замість «підбору» розробили у Michurin

Мережа київських заправок випустила наліпки, які руйнують гендерні стереотипи. Так компанія вирішила зрівняти водіїв та водійок у Міжнародний день боротьби за права жінок.
На нових наліпках зображено різне-різне взуття замість популярних наліпок-туфельок. Їхня мета нагадати, що на дорогах усі рівні, незалежно від взуття. У компанії впевнені, що коли гендерні стереотипи підуть в небуття, а водії ставитимуться одне до одного толерантно – від цього виграють усі.  

«Святкувати чи не святкувати 8 березня? Звичайно, святкувати. В день рівності і боротьби за права жінок варто віддати належне досягненням і внеску жінок та замислитись над тим, який ми здолали шлях у відстоюванні своїх прав. Міжнародний жіночий день – відмінний привід нагадати суспільству про необхідність гендерної рівності». – говорить PR-директор KLO Анна Самойленко.
Забирайте і собі наліпки в підтримку гендерної рівності на KLO. Вони безплатно доступні на АЗК бренду.

Ідею розробили в Michurin.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость

Новое видео