Киянам показали, як скористатися ЦНАПом, не виходячи з дому
08 Сен 2020, 11:24

Киянам показали, як скористатися ЦНАПом, не виходячи з дому

Агенція Perfect PR спільно з комунальним підприємством Київської міської ради «Центр публічної комунікації та інформації» розробила ролик, який допомагає переосмислити ЦНАП — у відео не стереотипний заклад, а динамічний сервіс «на дивані».

«Наша мета — привернути увагу киян до того, що вони можуть користуватися сервісами ЦНАПу, замовляти документи онлайн чи записуватися до електронної черги, не виходячи з дому. Сьогодні, у час пандемії, електронні інструменти стали ще більш необхідними, власне ми демонструємо у ролику сервіс та комфорт для людей», — розповідає Марія Заблоцька, керівник проекту в агенції Perfect PR.

Ідею ролика агенція розробляла і втілювала разом з Центром публічної комунікації та інформації і студією Young & Hungry production.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми вирішили показати різних людей у різних життєвих історіях, щоб кожен зміг упізнати себе чи свою родину в одній із цих ситуацій. Наприклад, мама вже не турбується про те, що не зможе залишити дитину вдома, адже набагато зручніше отримати потрібну послугу онлайн, — коментує Марія Заблоцька. — Для нас цей проект став не просто цікавим, але й дуже важливим, адже ми говоримо про комфорт і покращення якості життя для різних людей».

Потрібно було деякий час «пожити» із ЦНАПом, пройнятися потребами і проблемами людей, щоб викристалізувати концепцію ролика, зазначає Юрій Данкевич, креативний продюсер Young & Hungry production.

«За основу сценарію ми взяли ті послуги, які надає ЦНАП, і втілили їх у різних персонажах. Ми хотіли відійти від стереотипів, офіціозу і показати, як адміністративний сервіс, що його надає Центр, впливає на щоденне життя клієнтів. Стиль зйомки обрали нестандартний, камера «дихає», вона динамічна, а це передає позитивні емоції і настрій», — коментує Юрій Данкевич.

Ролик запустили у кінці серпня у мережі Facebook, його також транслюватимуть у ЦНАПі, на сайтах районних державних адміністрацій Києва та на сайті Київської міської державної адміністрації.

Расскажите друзьям про новость