Киянам показали, як скористатися ЦНАПом, не виходячи з дому
08 Сен 2020, 11:24

Киянам показали, як скористатися ЦНАПом, не виходячи з дому

Агенція Perfect PR спільно з комунальним підприємством Київської міської ради «Центр публічної комунікації та інформації» розробила ролик, який допомагає переосмислити ЦНАП — у відео не стереотипний заклад, а динамічний сервіс «на дивані».

«Наша мета — привернути увагу киян до того, що вони можуть користуватися сервісами ЦНАПу, замовляти документи онлайн чи записуватися до електронної черги, не виходячи з дому. Сьогодні, у час пандемії, електронні інструменти стали ще більш необхідними, власне ми демонструємо у ролику сервіс та комфорт для людей», — розповідає Марія Заблоцька, керівник проекту в агенції Perfect PR.

Ідею ролика агенція розробляла і втілювала разом з Центром публічної комунікації та інформації і студією Young & Hungry production.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми вирішили показати різних людей у різних життєвих історіях, щоб кожен зміг упізнати себе чи свою родину в одній із цих ситуацій. Наприклад, мама вже не турбується про те, що не зможе залишити дитину вдома, адже набагато зручніше отримати потрібну послугу онлайн, — коментує Марія Заблоцька. — Для нас цей проект став не просто цікавим, але й дуже важливим, адже ми говоримо про комфорт і покращення якості життя для різних людей».

Потрібно було деякий час «пожити» із ЦНАПом, пройнятися потребами і проблемами людей, щоб викристалізувати концепцію ролика, зазначає Юрій Данкевич, креативний продюсер Young & Hungry production.

«За основу сценарію ми взяли ті послуги, які надає ЦНАП, і втілили їх у різних персонажах. Ми хотіли відійти від стереотипів, офіціозу і показати, як адміністративний сервіс, що його надає Центр, впливає на щоденне життя клієнтів. Стиль зйомки обрали нестандартний, камера «дихає», вона динамічна, а це передає позитивні емоції і настрій», — коментує Юрій Данкевич.

Ролик запустили у кінці серпня у мережі Facebook, його також транслюватимуть у ЦНАПі, на сайтах районних державних адміністрацій Києва та на сайті Київської міської державної адміністрації.

Расскажите друзьям про новость