09 Июл 2007, 13:11

«Київський медіахолдинг» вигадав новий оригінальний спосіб пропіарити Черновецького

«Київський медіахолдинг» вигадав новий оригінальний спосіб пропіарити Черновецького

«Київський медіахолдинг» вигадав новий оригінальний спосіб пропіарити міського голову Києва Леоніда Черновецького. 9 липня 2007 року в інформагенції «Інтерфакс-Україна» пройшла прес-конференція, присвячена підсумкам соціологічного дослідження, замовником якого був «Київський медіахолдинг».

Учасники прес-конференції —  Казбек Бектурсунов (радник мера Києва з питань свободи слова та керівник «Київського медіахолдингу») та Микола Чурилов (президент Центру соціальних та політичних досліджень Socis, генеральний директор TNS України) представили результати дослідження «Електоральні уподобання українського соціуму», яке проводив Socis за замовленням щоденної газети «Хрещатик» та тижневика «Українська столиця».

Журналістам представили цифри, які підтверджували наявний розклад сил на політичному Олімпі: серед політичних сил, які мають шанс потрапити в новий парламент, все ті ж Партія регіонів, БЮТ та «Наша Україна». Крім того, за результатами дослідження, 48% громадян хочуть бачити в парламенті Володимира Литвина, якого вважають тією силою, яка зможе примирити ворогуючі сторони.

Щодо коофіцієнтів рейтингів політичних лідерів, то на запитання «Як ви оцінюєте роботу того чи іншого політика?», респонденти віддали перевагу Віктору Януковичу (3,0), по 2,5 отримали  Олександр Мороз і Леонід Черновецький, за ними йде Віктор Ющенко (2,4). Результати дослідження дали підстави піарникам «Київського медіахолдингу» поширити прес-реліз під заголовком: «Сенсація! Леонида Черновецкого хотят видеть в Парламенте более 15% избирателей!». Нагадаємо, у Києві триває рекламна кампанія «Мер усіх киян!», у рамках якої в усьому місті встановлені сотні біґбордів та сітілайтів із зображенням Леоніда Черновецького. Кампанія проходить під логотипом газети «Хрещатик». Тим часом, у холдингу цю кампанію називають «рекламою газети».  За інформацією джерел «ТК», «Київський медіа холдинг», можливо, забезпечуватиме рекламну кампанію Блоку Леоніда Черновецького у разі, якщо він вирішить іти на парламентські вибори.

Рівень довіри до місцевої влади, а саме до міських, селищних та сільських голів є вищим, ніж до всеукраїнських політиків – 3,1. Це, на думку учасників прес-конференції, свідчить про те, що в період загальнодержавної політичної нестабільності, люди більше надій покладають на місцеву владу. 43% опитаних впевнені, що голови міст, селищ та сіл не повинні підтримувати жодної політичної сили (37%  вважають навпаки, а 20% не змогли відповісти).

Микола Чурилов повідомив, що понад половина респондентів на запитання «Чого наразі найбільше потребує українське суспільство?» відповіли, що нам потрібна стабільність, а 40% – кардинальні зміни. Він зазначив, що цікавим, на його погляд, є великий відсоток серед опитаних тих, хто не визначився з відповіддю. «Згідно з попередніми дослідженнями 20-22 відсотки громадян вирішують за кого голосувати на виборчих дільницях. Це є не досить нормальним явищем», – сказав  президент Центру соціальних та політичних досліджень Socis. Він також занепокоєний неточними даними кількості виборців в Україні. На його думку, на сьогодні немає таких достовірних даних, а це є полігоном для фальсифікації з мільйонами голосів, зокрема тих громадян, які перебувають за кордоном.

Казбек Бектурсунов повідомив присутніх про те, що вони й надалі співпрацюватимуть з Socis і замовлятимуть Центру більш глибинні дослідження про вподобання жителів столиці. Зокрема, найближчим часом проведуть дослідження щодо якості роботи ЗМІ. «Телекритика» прогнозує, що найкращими за якістю виявляться «Хрещатик», «Українська столиця», «Вечірній Київ», ТРК «Київ» та «Радіо Київ».

Расскажите друзьям про новость

Новое видео