“Кешбек на все!”: нова промо-кампанія Еvа
07 Май 2021, 15:40

“Кешбек на все!”: нова промо-кампанія Еvа

Український рітейлер товарів для краси, догляду та дому EVA разом з агентством Y agency створили нову комунікаційну промо-платформу в рамках стратегії “Геройкам потрібен відпочинок”, яку запропонувала їм Banda в 2020 році. 

“Часто трапляється, що компанія наймає нового маркетингового директора, який повністю змінює все зроблене його попередником — не зважаючи на те хороші то були ідеї чи погані. Ми щиро надихнулись попередньою кампанією, яку створювала для EVA Banda та вирішили притримуватись курсу, який вони задали”, — ділиться Дмитро Степаненко, арт-директор Y agency.

На відміну від попередньої кампанії, в нових віжуалах також з’явились зображення чоловіків.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

“15 % наших клієнтів — це чоловіки. Але порядка 85% з них — це чоловіки зі списком від дружини. Між тим, ми розуміємо, що в сучасному світі вже кордони між суто чоловічим та суто жіночим стираються. Сьогодні існують і тато в декреті, і чоловіки, що відповідають за закупки в сім’ї (в тому числі й підгузок та товарів для дому). Існують чоловіки, які піклуються про свою зовнішність та користуються не тільки традиційним гелем для душа 5 в 1, але й чоловічими патчами та масками для лиця. Тому ми відходимо від чіткого розмежування “магазин тільки для жінок”. Ми про красу для всіх”, — коментує Василиса Петлицька, заступниця директора з маркетингу мережі магазинів EVA.

В промо йдеться про нову опцію програми лояльності для власників картки EVA — кешбек на всі товари. Раніше кешбек повертався лише на обрані позиції. 

“Наш споживацький інсайт криється у простій відповіді “Ось чому” на химерні питання. Всім знайома ситуація:

  • Кохана, нащо тобі помада? В тебе вже їх 12 на полиці!
  • Тому що настрій підходящий, ось чому”.

Кешбек — це додатковий аргумент, щоб побалувати себе та не пояснювати комусь чому тобі це потрібно”, — розповідає арт-директор Y agency Дмитро Степаненко.

У агентства було всього 10 днів на розробку промо: від ідеї слогана до візуальної частини. Це був складний виклик — коммунікація видалась доволі розмовна, а не візуальна. 

“Ми — рітейлер, тому вимушені запускатись дуже швидко, якщо хочемо бути першими. Конкуренція дуже висока, споживач дуже розбещений різноманіттям знижок та інших пропозицій. Якщо хочеш бути в тренді — рішення мають прийматись блискавично, необхідно швидко реагувати на зміни ринку”, — каже Василиса Петлицька.

Расскажите друзьям про новость