“Кешбек на все!”: нова промо-кампанія Еvа
07 Май 2021, 15:40

“Кешбек на все!”: нова промо-кампанія Еvа

Український рітейлер товарів для краси, догляду та дому EVA разом з агентством Y agency створили нову комунікаційну промо-платформу в рамках стратегії “Геройкам потрібен відпочинок”, яку запропонувала їм Banda в 2020 році. 

“Часто трапляється, що компанія наймає нового маркетингового директора, який повністю змінює все зроблене його попередником — не зважаючи на те хороші то були ідеї чи погані. Ми щиро надихнулись попередньою кампанією, яку створювала для EVA Banda та вирішили притримуватись курсу, який вони задали”, — ділиться Дмитро Степаненко, арт-директор Y agency.

На відміну від попередньої кампанії, в нових віжуалах також з’явились зображення чоловіків.

“15 % наших клієнтів — це чоловіки. Але порядка 85% з них — це чоловіки зі списком від дружини. Між тим, ми розуміємо, що в сучасному світі вже кордони між суто чоловічим та суто жіночим стираються. Сьогодні існують і тато в декреті, і чоловіки, що відповідають за закупки в сім’ї (в тому числі й підгузок та товарів для дому). Існують чоловіки, які піклуються про свою зовнішність та користуються не тільки традиційним гелем для душа 5 в 1, але й чоловічими патчами та масками для лиця. Тому ми відходимо від чіткого розмежування “магазин тільки для жінок”. Ми про красу для всіх”, — коментує Василиса Петлицька, заступниця директора з маркетингу мережі магазинів EVA.

В промо йдеться про нову опцію програми лояльності для власників картки EVA — кешбек на всі товари. Раніше кешбек повертався лише на обрані позиції. 

“Наш споживацький інсайт криється у простій відповіді “Ось чому” на химерні питання. Всім знайома ситуація:

  • Кохана, нащо тобі помада? В тебе вже їх 12 на полиці!
  • Тому що настрій підходящий, ось чому”.

Кешбек — це додатковий аргумент, щоб побалувати себе та не пояснювати комусь чому тобі це потрібно”, — розповідає арт-директор Y agency Дмитро Степаненко.

У агентства було всього 10 днів на розробку промо: від ідеї слогана до візуальної частини. Це був складний виклик — коммунікація видалась доволі розмовна, а не візуальна. 

“Ми — рітейлер, тому вимушені запускатись дуже швидко, якщо хочемо бути першими. Конкуренція дуже висока, споживач дуже розбещений різноманіттям знижок та інших пропозицій. Якщо хочеш бути в тренді — рішення мають прийматись блискавично, необхідно швидко реагувати на зміни ринку”, — каже Василиса Петлицька.

Расскажите друзьям про новость