Кейс корпоративного волонтерства від Coca-Cola
01 Май 2021, 10:38
PR

Кейс корпоративного волонтерства від Coca-Cola

Бізнес розпочав плідно співпрацювати з державою з метою вирішення найактуальніших питань під час пандемії. Coca-Cola HBC Україна залучила до такої співпраці ще й співробітників. Проєкт корпоративного волонтерства компанії номіновано як один з найкращих в напрямку B2G. 

З перших днів оголошення карантинних обмежень на початку 2020 року до «Урядового контактного Центру» щоденно почали надходити тисячі звернень від громадян з проханням надати консультативну інформацію з питань, пов’язаних з хворобою Covid-19. Кількість звернень зростала, що позначилося додатковим навантаженням на працівників урядової «гарячої лінії».

17 працівників виявили бажання працювати волонтерами, щоб допомогти країні у цей складний час

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Coca-Cola HBC Україна запропонувала «Урядовому контактному центру» свою підтримку. Компанія надала можливість своїм працівникам у робочий час на добровільних засадах, зі збереженням за ними заробітної плати, допомагати контактному центру і консультувати громадян з питань коронавірусу. Люди, які звертаються на урядову «гарячу лінію», переважно потребують роз’яснень стосовно медичних та захисних засобів для протидії розповсюдженню коронавірусу, надання порад з медичної допомоги та психологічної підтримки.

Завдяки внутрішній PR-кампанії 17 працівників виявили бажання працювати волонтерами, щоб допомогти країні у цей складний час. Компанія також забезпечила волонтерів технічним оснащення, необхідним для роботи на «гарячій лінії».

Перед початком роботи представники «Урядового контактного центру» організували тижневий навчальний інтенсив для волонтерів та працювали пліч-о-пліч протягом перших днів, всіляко допомагали якнайшвидше набути необхідних знань та навичок у даній сфері. Протягом двох місяців (травень-червень 2020) щоденно 17 волонтерів компанії працювали дистанційно за змінним графіком у робочі дні з 09:00 до 17:00.

Результати проєкту:

  • 1500 волонтерських годин
  • 63% від загальної кількості дзвінків (протягом травня-червня 2020) прийнято волонтерами
  • 2500 громадянам України надано консультації, інформаційну та психологічну підтримку
Цей проєкт став унікальним прикладом взаємодії бізнесу та держави та корпоративного волонтерства у часи пандемії. Наші співробітники на своєму досвіді довели, що допомагати можливо навіть, не виходячи з дому. Для нас надзвичайно важливо, що ми допомогли покращити ефективність роботи урядової «гарячої лінії» і надали своєчасну професійну допомогу співвітчизникам
Андрій Бублик
директор із зв’язків з державними установами та комунікацій Coca-Cola HBC в Україні, Вірменії та Молдові

Расскажите друзьям про новость