Кейс: как с помощью мусорных урн поднять продажи минеральной воды на 30%
18 Дек 2009, 07:45

Кейс: как с помощью мусорных урн поднять продажи минеральной воды на 30%

 

 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Акция была ключевым элементом кампании, которая повысила продажи минеральной воды на 34% в течении трех недель (от 1,4 до 2 млн. литров в неделю).

 

 

Расскажите друзьям про новость