Катерина Ярошенко замінила на посаді управляючої директорки Starcom Ukraine Ольгу Воронову, яка продовжила свою кар’єру в межах Publicis Groupe Ukraine.
Катерина Ярошенко має більше 10 років досвіду у рекламі, 7 з яких пов’язані із управлінням командою та розвитком співпраці з клієнтами. Вона 5 років керувала командою, що працювала із ключовим клієнтом агенції Zenith Ukraine. Після цього Катерина перейшла на посаду Client Service Director у Publicis Groupe Ukraine, де зосередилась на масштабному проекті зі стандартизації роботи із талантами.
Мені дуже близька філософія Starcom — Human Experience Company, адже наша робота зосереджується навколо людей.
«Я із радістю прийняла нову роль і разом із потужною командою Starcom Ukraine продовжуватиму розвивати багаторічну традицію агенції — а саме забезпечувати високий клас роботи з клієнтами і їх бізнес-викликами. Мені дуже близька філософія Starcom — Human Experience Company, адже наша робота зосереджується навколо людей. Загалом, ми плануємо трансформації, у тому числі через ті зміни, яких зазнає бізнес наших клієнтів. Ми бачимо, як збільшується темп і очікування щодо рівня повернення інвестицій, тож нам необхідно розвиватись відповідно. Ми будемо прискорюватись та автоматизовувати процеси, приваблювати нові таланти і постійно працювати над вдосконаленням свого продукту. Та, запевнюю вас, серце Starcom Ukraine залишиться незмінним», — сказала Катерина Ярошенко, директорка Starcom Ukraine.
«Starcom Ukraine – агенція із стабільно високою репутацією на ринку. Це підтверджується як прихильністю клієнтів, так і численними нагородами на індустріальних фестивалях. Я переконана, що завдяки своєму різносторонньому досвідові у рекламі та глибокому розумінню цінності різних експертиз Катерина продовжить цю традицію», — зазначає Алла Малиновська, Chief Media Officer, Publicis Groupe Ukraine.
У свою чергу, Ольга Воронова зосередиться на запускові та розвиткові APEX в Україні. Це продукт наступного покоління, розроблений Publicis Groupe на моделі трейдингу.
«Рекламодавці зараз постійно стикаються із численними бізнес-викликами та мають все більше очікувань від своїх агенцій. Трапляється, що їм потрібно більше, ніж може запропонувати традиційна агентська модель. Саме тому ми розробили APEX – рішення на стику медіа та трейдингу, що існує поза межами основних послуг. APEX – це унікальна пропозиція Publicis Groupe, що базується на принципі додаткової цінності». – резюмувала Ольга Воронова, APEX Lead.
Publicis Groupe Ukraine — найбільш креативна комунікаційна група 2021 року. До її складу входять медійні агенції: Spark Foundry Ukraine, Starcom Ukraine, Zenith Ukraine, діджитал-перформансагенція Performics Ukraine, креативні: Leo Burnett Ukraine, Publicis Ukraine, Saatchi & Saatchi Ukraine та PR-агенція MSL Ukraine.