Київ заполонили серця: вони були помічені у метро, торгових центрах та кінотеатрах. Їх навіть можна побачити власними очима на міських концертах та фестивалях. Серця стали основою оновленої маркетинг-комунікації та логотипу квиткового сервісу Karabas.
Серце, яке створене за принципом золотого перетину, уособлює любов до споживача та турботу про нього. Новий символ ввібрав в себе багаторічну та кропітку працю команди над удосконаленням сервісу та усієї індустрії. За вісім років команда оператора впровадила в Україні електронний квиток і створила сервіс, який всього за лічені кліки перенесе інтернет-користувача у саме серце культурного життя країни.
Засновник Karabas.com Максим Плахтій: «Усі зміни в нашій компанії, так чи інакше, спрямовані на розвиток усієї індустрії. Ми вдосконалили інфраструктуру електронного квитка і створили разом з кіберполіцією сайт, аби кожен міг перевірити достовірність свого квитка. Ми любимо наших користувачів, а тому піклуємось про їхній комфорт та безпеку, у першу чергу».
Ребрендинг та нову комунікацію команда сервісу розробила самостійно, спираючись на принципи компанії: довіра, відповідальність, надійність та зручність. Так чи інакше, любов не може існувати без відповідальності за свої вчинки та наміри. А зручний та надійний сервіс функціонує тільки завдяки любові команди до своєї справи та користувача. Слоган компанії «Бути у серці подій» — логічне продовження ребрендингу, адже Karabas завжди поруч, у серці подій, надає можливість насолодитися моментом на повну.
Крім зовнішніх змін, сервіс також зазнає функціональних змін. З любов'ю до своїх користувачів квитковий оператор додає функції Apple Pay та Google Pay. Також у рамках ребрендингу компанія анонсує сезон знижок та підготовку великого музичного шоу, за участі українських артистів. Деталі — вже зовсім скоро.
Дізнатися більше про ребрендинг Karabas можна тут.