Кампанія life:) стала фіналістом PR News Platinum PR Awards
16 Сен 2008, 09:29
PR

Кампанія life:) стала фіналістом PR News Platinum PR Awards

Оператор мобільного зв'язку life:) став фіналістом міжнародної премії Platinum PR Awards в номінації «Зв'язки з громадськістю»

Кампанія life:) стала фіналістом PR News Platinum PR Awards

Оператор мобільного зв'язку life:) став фіналістом міжнародної премії Platinum PR Awards в номінації «Зв'язки з громадськістю» за благодійну програму life:) «Допомогти так легко!».

 

Цю нагороду щорічно вручає одна з найстаріших міжнародних асоціацій професіоналів у сфері масової комунікації – PR News. life:) – перша українська компанія, що вийшла у фіналісти Platinum PR Awards за всю історію існування нагороди.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Благодійна кампанія life:) «Допомогти так легко!», що спрямована на допомогу дітям вулиці, існує вже більше трьох років і за цей час зібрала понад 2 300 000 грн. Крім збору коштів для недержавних центрів, що працюють з безпритульними дітьми, програма має на меті змінити ставлення українців до дітей вулиці і проблеми в цілому, залучаючи до програми якомога більше лідерів громадської думки і охоплюючи якомога більше міст країни.

 

Кампанію вже підтримали багато відомих діячів культури і мистецтва. У 2006 році народна артистка України Ірина Білик разом з life:) провела однойменний благодійний тур по 26 містах України. У 2007 році 24 обласні центри країни побачили театральну постановку «Допомогти так легко, або Звідки беруться діти» за участю таких зірок, як Григорій Чапкіс, Володимир Горянський, Маша Ефросиніна, Ірма Вітовська, Сергій Притула, Наталя Доля та ін. Вистава, присвячена темі материнства, була дуже позитивно сприйнята публікою.

 

Формат кампанії «Допомогти так легко» змінюється щороку, для того щоб привернути увагу та залучити до вирішення проблеми дитячої безпритульності якомога ширші верстви населення. Саме такий нестандартний підхід до соціальної відповідальності й відзначили організатори Platinum PR Awards.

 

Премія Platinum PR Awards вручається однією з перших світових PR-асоціацій PR News, що була заснована понад 60 років тому в Сполучених Штатах Америки. Щорічно за право назватися кращими за версією PR News змагаються провідні компанії світу. Серед фіналістів 2008 року такі відомі імена як: Coca-Cola, McDonald’s, Shell, eBay, Sony, Toyota, Procter & Gamble, Ford, Deloitte, General Electric, Estee Lauder, Hewlett Packard, Financial Times та інші.

 

Визначення переможців в кожній категорії відбудеться в Нью-Йорку 2 жовтня 2008 року.  Детальніша інформація про премію Platinum PR Awards доступна тут.

Національний оператор мобільного зв'язку Украјни life:) обслуговує 10 мільйонів абонентів (станом на кінець другого кварталу 2008 року). life:) забезпечує покриття території, на якій проживає 92% населення крајни.

 

Расскажите друзьям про новость