04 Сен 2009, 09:13
PR

Європейський PR-Конгрес 2009 обрав Генерального партнера

Генеральним партнером Європейського PR-Конгресу 2009 стане Американська Торгова Палата (ACC)

Європейський PR-Конгрес 2009 обрав Генерального партнера

Генеральним партнером Європейського PR-Конгресу 2009 стане Американська Торгова Палата (ACC). Це партнерство – логічний крок на шляху зближення American Chamber of Commerce та Української Асоціації зі зв’язків з громадськістю (UAPR), першим результатом якого став спільний проект двох організацій – PR-Комітет ACC-UAPR.

У якості генерального партнера PR-Конгресу ACC проведе один з двох практикумів, які пройдуть 9 жовтня у другій половині дня. Його тему протягом тижня шляхом online-голосування визначать члени Палати.

Окрім того, компанії та організації, що мають членство в АСС, отримають унікальну можливість стати учасниками Європейського PR-Конгресу 2009 з привабливою знижкою, яка складає 25%!

Для участі в PR-Конгресі необхідно заповнити реєстраційну форму на офіційному сайті заходу: www.prcongress.com.ua.

Хорхе Зукоскі, Президент Американської Торгової Палати (АСС):
«Американська Торгова Палата розвиває партнерські стосунки з усіма асоціаціями, що працюються на українському ринку. Співробітництво з UAPR стало можливе завдяки нашому спільному баченню розвитку галузі PR, основою для якої має стати етичний кодекс, а також високі професійні стандарти. Майданчиком, що сприяє досягненню цих цілей, став саме спільний PR-Комітет ACC-UAPR. Ми впевнені, що підтримка Європейського PR-Конгресу стане новим етапом нашого партнерства, який буде сприяти успішному розвитку обох асоціацій».

Наталя Попович, член Правління Української Асоціації зі зв’язків з громадськістю (UAPR), співголова PR-Комітету АСС-UAPR, Президент PRP Group:

«Радісно, що співпраця між ACC та UAPR стає більш тісною. Той факт, що Американська Торгова Палата стала партнером Європейського PR-Конгресу 2009, допоможе розширенню рамок співробітництва та масштабності Конгресу, який, завдяки цій взаємодії, лишається головною подією року для українського PR-ринку. Раніше, зусиллями міжнародного комітету UAPR, ми часто запрошували спікерів зі США, країни з найбільш сильною школою PR. Цього року партнерство з ACC, незважаючи на кризу, дасть можливість провести захід на високому рівні та залучити міжнародних експертів, а також надасть низку цінних переваг членам Палати й Асоціації».

PR
Расскажите друзьям про новость

Новое видео