26 Мар 2008, 12:42

ІТК закликає сейлз-хаузи до етичної співпраці

ІТК закликає сейлз-хаузи до етичної співпраці

Індустріальний телевізійний комітет (ІТК) звертається до сейлз-хаузів з інформацією про офіційних користувачів телевізійної панелі та пропозицією щодо цивілізованої правової і етичної поведінки та такої співпраці, яка передбачає оплату за надані якісні послуги.
 
Нагадаємо, що GfK Ukraine здійснює постійні дослідження телевізійної аудиторії (телевізійна-панель) на замовлення Індустріального Телевізійного Комітету з 2002 року. У 2006 році ІТК провів відкриті пропозиції на вимірювання телеаудиторії протягом періоду 2008-2012 років, за результатами яких було вирішено продовжити співпрацю з GfK Ukraine.
 
На сьогодні, є лише 29 рекламних агенцій, які офіційно придбали дані телевізійних досліджень.  Список цих рекламних агенцій наведено нижче.
 
Ольга Росманова, директор медіавідділу GfK Ukraine, прокоментувала ситуацію, що склалася: «Рекламні агенції, які нелегально використовують дані телевізійної панелі, не можуть гарантувати своїм клієнтам точність та достовірність інформації, що ставить під сумнів прозорість відносин таких агенцій з рекламодавцями. Зараз все більше рекламодавців стають зацікавленими в чесних партнерських відносинах з агенціями, які є ліцензійними користувачами даних телевіхійної панелі GfK Ukraine, оскільки вони розуміють, що лише в цьому випадку вони зможуть гарантовано отримувати якісні дані. Все частіше ми відповідаємо на запити від компаній щодо того, чи легально їхні рекламні агенції використовують у своїй роботі дані телевізійної панелі. Ми підтримуємо цю практику і з цього року всі агенції отримують відповідний сертифікат GfK Ukraine, який засвідчує, що вони є ліцензійними користувачами нашого продукту».
 
 
Довідка про телевізійну панель:
 
Основна мета телевізійної панелі GfK Ukraine – це створення та надання стандартизованої валюти на телевізійному ринку України. Клієнтами телевізійної панелі є телеканали, сейлз-хаузи, рекламні агенції та рекламодавці. Дані дослідження телевізійної аудиторії, які отримуються в результаті роботи телевізійної панелі, є важливим інструментом для оцінки ефективності програмування телеканалів, аналізу аудиторії програм та рекламних повідомлень.
 
Протягом 2002-2007 років GfK Ukraine вимірювала телевізійну аудиторію в містах України з населенням більше 50 тис. мешканців (загалом 95 міст). З початку 2008 року GfK Ukraine досліджує телевізійну аудиторію по всій Україні: у великих та малих містах, а також селах. Всього це 17 млн. домогосподарств, які мають телевізори, чи 44 млн. телеглядачів.
 
Учасниками ТВ-панелі є 2,5 тис. домогосподарств чи 6,3 тис. глядачів у віці від 4 років, які мешкають в 356 населених пунктах по всій Україні. Дослідження телевізійної аудиторії відбувається за допомогою вимірювального пристрою Telecontrol VIII, який зокрема дозволяє вимірювати цифрове телебачення.
 
Довідка про GfK Ukraine:
 
GfK Ukraine — українська дослідницька компанія, яка пропонує повний перелік послуг з опитувань та досліджень ринків в Україні, Молдові та Бєларусі та провадить свою діяльність за трьома ключовими напрямками: дослідження на замовлення, медіа дослідження, панель електротоварів. GfK Ukraine входить до міжнародної дослідницької мережі GfK Group – п’ятої за розмірами дослідницької групи в світі. GfK Group об’єднує більше 115 компаній у 90 країнах світу.
 
Список рекламний агенцій, які офіційно придбали дані телевізійних досліджень:
 
1 РА «АІТІ»
2 РА «MediaCom» (раніше «VMediaHous»)
3 РА «MindShare Україна»
4 РА «Media Kit»
5 РА «Optimum Media Україна»
6 РА «Медіа Партнер»
7 РА «Ozon Media»
8 РА «STA Media»
9 РА «АММ»
10 РА «Magma Media Buying»
11 РА «Bita»
12 РА «MPG Ukraine»
13 РА «Maxima»
14 РА «ITB»
15 РА «Basa»
16 РА «Nostra Communication»
17 РА «BCC»
18 РА «Ad hoc Communication»
19 РА «Maximum Consulting»
20 РА «Sigma-Media»
21 РА «Сфера ТВ»
22 РА «Media Systems»
23 РА «StyleS Regions»
24 РА «ZenithOptimedia»
25 РА «Media Expert»
26 РА «MPG»
27 РА «USP»
28 РА «S&F»
29 РА «Rating»

 

 

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео