Компанія INTERTOP Ukraine змінює позиціонування і запускає рекламну кампанію “І надивитись. І нарядитись”.
Головна ідея рекламної кампанії від INTERTOP та агенції IAMIDEA полягає у тому, що звичний похід магазинами трансформувався у щось кардинально нове. Шопінг-платформи стали торгівельними центрами у смартфоні, де деякі клієнти готові зависати годинами, а власне здійснити покупку можна будь-де і будь-коли — у черзі на маршрутку, поки чекаєш ліфт зранку або дорогою додому з роботи.
Ритейлер руйнує стереотип про INTERTOP як звичний офлайн-магазин взуття. У діджиталізованому світі полиці магазинів стали безрозмірними, а intertop.ua наразі — це величезний маркетплейс та відкрита fashion-платформа, на якій представлено понад 300 брендів одягу, взуття, аксесуарів та косметики.
“Ми вирішили змінити правила гри і тепер граємо не на території покупки, а на території вибору. Не важливо, витрачає клієнт на підбір свого ідеального луку декілька хвилин, стоячи у черзі, чи любить годинами скролити каталоги, зберігати в смартфоні підбірки речей та планувати покупки. Наша ключова мета — зробити фешн-шопінг максимально зручним, приємним та захопливим”— коментує Марія Самплавська CMO INTERTOP Ukraine.
Дослідження креативної агенції IAMIDEA показали, що факт придбання речей сам по собі вже не робить людей щасливими, походи магазинами виснажують і забирають надто багато часу, натомість процес перегляду і вибору гарних речей онлайн — це своєрідна терапія та гарний спосіб розслабитися.
Функціонал онлайн-майданчиків INTERTOP дозволяє отримати справжнє задоволення від процесу шопінгу, розважити себе або пофантазувати над новим луком. Інтерфейс мобільного додатку підлаштовується під кожного користувача: алгоритми показують тільки актуальний контент, спираючись на стать, улюблені бренди та стиль клієнта. На сайті ж штучний інтелект може зібрати готовий образ із конкретною річчю з каталогу.
Крім того, INTERTOP пропонує різноманітні сценарії шопінгу і робить його зручним як для любителей онлайн-покупок, так і для тих, кому важливо поміряти товар перед придбанням. Шопінг може початися в магазині та продовжитися на сайті, початися на сайті або у додатку та переміститися в найближчий магазин торгової мережі — початися і завершитися онлайн або офлайн. Такий шопінг-досвід допомагає в першу чергу розважитися і круто провести час.
“Ми назвали стратегію INTERTAINMENT SHOPPING і придумали слоган «І надивитись. І нарядитись «, аби сказати людям про те, що тут можна і позалипати на класний шмот і стильно одягнутись. Це свого роду індульгенція на залипання в телефон. Всі ж часто чують «досить втикати в телефон»? А ми вирішили на цьому зіграти, стати брендом який скаже, що залипати в телефон в процесі вибору нового прикиду — це ок, що б там не відбувалося”, — розповідає Ігор Фінашкін, CEO креативної агенції IAMIDEA.