24 Апр 2020, 13:18

Instagram представляє в Україні нову функцію для підтримки малого бізнесу

Компанія запускає нову функцію для замовлення їжі онлайн і дає змогу бізнесу знайомити підписників зі своїми пропозиціями за допомогою спеціальних стікерів у розповідях (Stories). 

Підприємці мають можливість створювати нові стікери для розповідей (Stories) або додавати відповідну опцію до свого профіля. Спеціальні стікери можна знайти серед всіх інших доступних. А для того, щоб додати опцію замовлення їжі до профіля, потрібно оновити мобільний застосунок до останньої версії, після чого з’явиться повідомлення з детальною покроковою інструкцією.

Водночас з такою функцією користувачі Instagram можуть легше, аніж будь-коли, ознайомлюватися з пропозиціями підприємців. Для цього достатньо натиснути на стікер або перейти на профіль компанії.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Метою Instagram є підтримка малого бізнесу за допомогою нових можливостей, аби підприємці  залишались на зв’язку зі своїми лояльними клієнтами, які, у свою чергу, могли підтримати улюблені сервіси найсучаснішими способами.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео