Компанія запускає нову функцію для замовлення їжі онлайн і дає змогу бізнесу знайомити підписників зі своїми пропозиціями за допомогою спеціальних стікерів у розповідях (Stories).
Підприємці мають можливість створювати нові стікери для розповідей (Stories) або додавати відповідну опцію до свого профіля. Спеціальні стікери можна знайти серед всіх інших доступних. А для того, щоб додати опцію замовлення їжі до профіля, потрібно оновити мобільний застосунок до останньої версії, після чого з’явиться повідомлення з детальною покроковою інструкцією.
Водночас з такою функцією користувачі Instagram можуть легше, аніж будь-коли, ознайомлюватися з пропозиціями підприємців. Для цього достатньо натиснути на стікер або перейти на профіль компанії.
Метою Instagram є підтримка малого бізнесу за допомогою нових можливостей, аби підприємці залишались на зв’язку зі своїми лояльними клієнтами, які, у свою чергу, могли підтримати улюблені сервіси найсучаснішими способами.