26 Мар 2021, 10:43

«Home of Diversity»: рекламна кампанія для найбільшої у світі LGBTQ+ платформи

Агенція креативних рішень Patsany поділилася кейсом рекламної кампанії «Home of Diversity» для застосунку Taimi.

Taimi — це найбільша у світі LGBTQ+ платформа, що поєднує у собі соціальну мережу, застосунок для знайомств та live-стріми. Якщо спробувати його з чимось порівняти — це наче суміш Tinder, Instagram і місцями Twitch. Taimi можна вважати унікальним феноменом, адже це місце самовираження, свободи, безпеки та кохання.

Перед агентством стояла задача показати, що платформа Taimi дещо глибша за звичайний додаток для знайомств. Продемонструвати переваги застосунку та передати унікальність LGBTQ+ спільноти.

Спершу, вони провели опитування користувачів всередині додатку. Креативники поспілкувались з членами комьюніті, визначили слова-маркери та відчуття для майбутньої комунікації. Рухалися у різних напрямках, розвиваючи головну місію бренду — встановлювати глибокі зв’язки між людьми.  

Користувачам задавали три питання, щоб визначити, які відчуття у них викликає додаток. У підсумку отримали 3578 відповідей.

А також провели провели опитування щодо фіч, які вони юзають найчастіше, а яких не вистачає, які хейтять, а які обожнюють. Так ми отримали ще 1548 розгорнутих відповідей.

Що спадає на думку, коли мова заходить про додатки для знайомств? Свайп. Лайк. Метч. Свайп. Лайк. Метч. І так до нескінченності. Це завжди тільки про метчінг.

Taimi — це застосунок для соціальних знайомств, соціальна мережа, що значно більша та масштабніша, ніж звичайний свайп-метч. Застосунок глибший, потрібніший та забезпечує більш довгострокове задоволення членів комьюніті.

Не всі усвідомлюють його потенціал та можливості. 

Не всі розуміють, що насправді всередині застосунку цілий світ.

Головна метафора комунікації — дім. Безпечне, затишне місце, куди ти запрошуєш своїх друзів. Епіцентр всіх подій. Місце, де ти можеш бути самим собою та не боятися самовиражатися.

Брендовий відеоролик знайомить з Home of Diversity — привітним середовищем для квірів.

Кожне мікровідео починається з дверей — завжди різних, вони демонструють різні кімнати в Taimi, занурюють у глибші рівні спілкування, веселощів та історій. Кожна кімната краще розкриває особливості та цінності Taimi спільноти. Що це за місце? Які там люди? Що робить це місце таким незвичним? Чому туди варто зануритися?

Patsany розробили спеціальну айдентику для кампанії, що об’єднує сотні перформансів, брендформансів та брендових відео для різних каналів — Snapchat, Instagram, Facebook, YouTube, Hulu, Amazon та TV.  А також показує зв’язок із LGBTQ+ спільнотою без додаткових маркерів. 

У роликах показали членів ком’юніті та головні фічі застосунку: дейтинг, дайджест, сторіси, стріми, чати, безпеку, і найголовніший інгредієнт, що об’єднує всіх — любов.

У зйомках кампанії взяли участь реальні члени ком’юніті, а також, вперше в Україні — драгквіни.

Саундтреком обрали українських виконавців KAZAKY, які своїм треком «Love» випередили час. У контексті кампанії він підійшов на всі 1000%, тому що we do not care what you are, but we accepted you for who you are.

Ідея кампанії максимально в тему до останніх подій у світі: локдаунів, карантинів та скасування прайдів. Ком’юніті потрібне місце для самовираження і згуртування. Home of Diversity — саме те місце.

Кампанію вже помітили на зарубіжному ринку та про неї написали: Attitude, GayTimes,  yahoo!finance, Pink News.

У майбутньому агентство планує реалізувати наступну кампанію, котра продовжує закладений фундамент Home of Diversity. Вона більш детально розповість про людей всередині нашого будинку. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео