Heinz отметил Хэллоуин с помощью минималистичного дизайна
01 Ноя 2019, 11:45

Heinz отметил Хэллоуин с помощью минималистичного дизайна

Печатная реклама от BBH London для известного красного соуса обыграла инсайт о том, что дети используют кетчуп в качестве фейковой крови. Картошка фри исполнила роль клыков вампира. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость