16 Ноя 2021, 13:12

Hansa запустила тест, який допоможе визначити кулінарний темперамент

Перед Чорною п’ятницею і новорічними святами бренд-експерт побутової техніки для кухні Hansa запустив тест, який допоможе визначити кулінарний темперамент. Кожен може дізнатися свій ідеальний комплект кухонної техніки та взяти участь у розіграші варильної поверхні.

Проєкт створили агенції Media First Ukraine та Twiga Digital Ukraine, що входять до складу маркетингової групи Twiga Ukraine. Пройти тест можна тут https://hansaquiz.com.ua.

«На ринку представлена велика кількість виробників побутової техніки, і всі вони змагаються за свого споживача. Напередодні новорічних свят рекламні кампанії посилюються, заповнюючи весь медіаефір. Щоб не загубитись у цьому рекламному потоці, ми вирішили запропонувати людям цікавий та корисний контент. Для нашої аудиторії інтернет є основним медіаканалом. Тому ми вирішили провести нашу кампанію саме там», — пояснює керуючий директор Media First Ukraine Дмитро Мошаров.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость

Новое видео