Гурт «Время и Стекло» став обличчям нової колекції PUMA
11 Мар 2020, 13:45

Гурт «Время и Стекло» став обличчям нової колекції PUMA

Спортивний бренд PUMA розпочав кампанію із новими українськими амбасадорами — гуртом «Время и Стекло», які стали обличчями колекції FAST RIDER. Це кросівки з восьмидесятих, натхненні бігом і новим баченням стилю, що відповідає 2020 року.

 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У новій кампанії з меседжем «такі, бо захотіли бути такими» артисти розповідають власну історію супергеройства. Головна мета якої — заявити про сміливість бути реальними й рятувати не інші світи, а власний. Адже для сучасних супергероїв важливо залишатися собою і відстоювати ідеї, які близькі для них самих і необхідні для всього світу. Окрім лукбуку артисти презентують взуття у серії диджитал-активностей — в рамках кампанії прихильники зможуть взяти участь у TikTok-челенджі із Надєю Дорофєєвою та Позитивом, приміряти маски в Instagram Stories та обмінятися спеціальним стікерпаком у Telegram.  

Створенням та реалізацією кампанії займалася креативна агенція MOZGI Ideas, яка спільно з продакшн-студією MOZGI Production розповіла цю історію реальних супергероїв. Режисерами проєкту виступили Денис Маноха та Максим Шелковніков.

 Модель FUTURE RIDER Play On доступна для дорослих та дітей. Оригінальна версія була розроблена у вісімдесятих, коли біг «перемістився» з треків на вулиці, і за останні чотири десятиліття вона не здала позицій. Кросівки FUTURE RIDER RIDE Play On виділяють комбінація надлегкого м'якого нейлону, замші і шкіри, контрастне поєднання кольорів, а також амортизація від підошви PUMA Federbein.

Кросівки STYLE RIDER Play On мають більш яскраві кольори, нейлоновий верх та замшеві накладки яскраво-чорного кольору. У взутті використано середню підошву в яскраво-червоних та білих тонах, а також нову амортизуючу проміжну технологію RIDERFOAM. Ефектний зовнішній вигляд доповнено натхненною ретро-стилем гофрованою підошвою.

Обидві моделі  доступні в Україні у магазинах PUMA та онлайн на ua.puma.com з 11 березня.

 

Расскажите друзьям про новость