Спортивний бренд PUMA розпочав кампанію із новими українськими амбасадорами — гуртом «Время и Стекло», які стали обличчями колекції FAST RIDER. Це кросівки з восьмидесятих, натхненні бігом і новим баченням стилю, що відповідає 2020 року.
У новій кампанії з меседжем «такі, бо захотіли бути такими» артисти розповідають власну історію супергеройства. Головна мета якої — заявити про сміливість бути реальними й рятувати не інші світи, а власний. Адже для сучасних супергероїв важливо залишатися собою і відстоювати ідеї, які близькі для них самих і необхідні для всього світу. Окрім лукбуку артисти презентують взуття у серії диджитал-активностей — в рамках кампанії прихильники зможуть взяти участь у TikTok-челенджі із Надєю Дорофєєвою та Позитивом, приміряти маски в Instagram Stories та обмінятися спеціальним стікерпаком у Telegram.
Створенням та реалізацією кампанії займалася креативна агенція MOZGI Ideas, яка спільно з продакшн-студією MOZGI Production розповіла цю історію реальних супергероїв. Режисерами проєкту виступили Денис Маноха та Максим Шелковніков.
Модель FUTURE RIDER Play On доступна для дорослих та дітей. Оригінальна версія була розроблена у вісімдесятих, коли біг «перемістився» з треків на вулиці, і за останні чотири десятиліття вона не здала позицій. Кросівки FUTURE RIDER RIDE Play On виділяють комбінація надлегкого м'якого нейлону, замші і шкіри, контрастне поєднання кольорів, а також амортизація від підошви PUMA Federbein.
Кросівки STYLE RIDER Play On мають більш яскраві кольори, нейлоновий верх та замшеві накладки яскраво-чорного кольору. У взутті використано середню підошву в яскраво-червоних та білих тонах, а також нову амортизуючу проміжну технологію RIDERFOAM. Ефектний зовнішній вигляд доповнено натхненною ретро-стилем гофрованою підошвою.
Обидві моделі доступні в Україні у магазинах PUMA та онлайн на ua.puma.com з 11 березня.