Группа «Время и Стекло» снялась в рекламе ювелирного бренда.
01 Фев 2018, 17:11

Группа «Время и Стекло» снялась в рекламе ювелирного бренда.

DoDo @nadyadorofeeva и Позитив @positiff стали официальными лицами нового молодежного бренда серебряных украшений «Срібна Країна». По мнению бренда, группа создает тренды и знает, как быть на стиле. Слоган кампании: «Срібна Країна — и ты на стиле!». Ролик был создан MOZGI Entertainment, а режиссером стал Леонид Колосовский. Трек создан MOZGI/FOXX Studios, автором слов стал Алексей Потапенко (Потап), а музыка написана в соавторстве с Алексеем Завгородним (Позитивом). 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость