Група 1+1 media розпочинає роботу над другим сезоном digital-серіалу про покоління Z
15 Сен 2021, 16:25

Група 1+1 media розпочинає роботу над другим сезоном digital-серіалу про покоління Z

Група 1+1 media розпочинає роботу над продовженням «Секс, Інста і ЗНО» – першого в Україні серіалу, створеного виключно для VOD-платформи. Як і в першому сезоні, події розгортатимуться навколо представників покоління Z – їхніх стосунків, проблем, викликів, самоідентифікації та, звісно, іспитів й ЗНО. 

Наразі 1+1 Digital Studios – підрозділ 1+1 Production, що займається виробництвом контенту для VOD-платформ, працює над сценарієм другого сезону СІЗ, проводить фокус-групи та зустрічі з фанатами. У компанії повідомляють, що такий підхід дозволить «оголити» ще більше проблем та важливих меседжів, які стосуються підлітків, а тісна взаємодія з прихильниками серіалу допоможе зробити сюжет ще захопливішим.

«Серіал «Секс, Інста і ЗНО» – це наш великий експеримент, який точно вдався. Це перший крок назустріч новій індустрії в Україні, який свідчить, що продукти, створені виключно для стримінгових платформ, можуть бути затребуваними. Перший сезон проєкту був успішним не лише в художньому плані, що підтверджують, приміром, номінації на «Дзиґу», запрошення на різноманітні галузеві фестивалі, в тому числі міжнародні, а й у фінансовому, що є стратегічно важливим для 1+1 media як для бізнесу. Нині ми дистрибютуємо СІЗ як готовий продукт і як формат на різні території та континенти. Це надихає та драйвить ринок», – прокоментувала Ірина Никончук, шоуранерка серіалу та керівниця 1+1 Digital Studios.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Нагадаємо, перший сезон серіалу «Секс, Інста і ЗНО», створеного ексклюзивно для платформи 1+1 video, чесно, без цензури і шаблонів показує, чим насправді живе покоління Z. 12-серійна teen-dramedy розповідає про життя вінницьких школярів, які дорослішають в українських реаліях – закохуються, дружать і ворогують, переживають перші труднощі, шукають спільну мову з батьками – і з собою. І паралельно з цим готуються до ЗНО. 

Над створенням першого сезону серіалу працювала шоуранер проєкту Ірина Никончук та команда 1+1 Digital Studios разом з режисером Антоніо Лукічем та сценаристами Євгенією Бабенко і Павлом Остріковим.

Основний каст – це нове акторське покоління українського кіно. Головні ролі в серіалі зіграли студенти перших курсів КНУТКіТ ім. Карпенка-Карого та КНУКіМ, над підбором яких працювала кастинг-директор Алла Самойленко.

На екрані також з’являлися відомі актори − Ірма Вітовська, Наталія Васько, Ірина Веренич-Островська, Ольга Сафронова та Євгеній Бушмакін. 

Вперше в українській кіноіндустрії для музичного оформлення серіалу було задіяно музичного супервайзера, яким став Сергій Вовк, співзасновник лейблу Thousand Kisses Place. Головний трек для «Секс, Інста і ЗНО» − пісню «ZNO» − створив гурт «Вагоновожатые». 

Розкриваючи тематику підліткових проблем та проводячи фокус-групи на етапі розробки сценарію, для достовірності сцен, команда серіалу заручилась допомогою професійних психологів та сексологів: Ольги Протасової та Юлії Ярмоленко. 

Расскажите друзьям про новость