Google зробив безкоштовним розміщення в Товарних оголошеннях
01 Окт 2020, 15:02

Google зробив безкоштовним розміщення в Товарних оголошеннях

Зараз компанія пропонує продавцям безкоштовно розміщувати свої продукти в Товарних оголошеннях у країнах Європи, Близького Сходу та Африки. Доступні по всьому світу в середині жовтня, результати пошуку в Товарних оголошеннях складатимуться переважно з безкоштовних оголошень, що допоможе ритейлерам встановити зв’язок із більшою кількістю клієнтів, незалежно від того, чи рекламуються вони в Google. Покупці зможуть знайти більше товарів у більшості магазинів, якраз у піковий сезон покупок у всьому регіоні.

У США безкоштовно розміщувати свої продукти в Товарних оголошеннях можна було на початку цього року. Ритейлери, які використовували безкоштовні оголошення, отримували в середньому вдвічі більше переглядів та на 50 відсотків більше відвідувань. Малий та середній бізнес зафіксував найбільший приріст з моменту запуску безкоштовних оголошень.

Якщо ритейлер вже використовує Merchant Center і рекламні оголошення, то йому не потрібно нічого робити, щоб скористатися цією зміною; оголошення автоматично відображатимуться безкоштовно.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб допомогти власникам малого бізнесу зробити перші кроки в Інтернеті, цього місяця компанія запустила Google for Small Business у Франції, Німеччині, Італії, Іспанії та Великобританії. Цей інструмент надає персоналізовані плани, зокрема вказівки щодо того, які інструменти підходять для бізнесу. Нещодавно Google також розширил Grow My Store у Німеччині, Франції, Нідерландах, Швеції та Іспанії, який допомагає місцевим рітейлерам збільшувати клієнтський трафік та покращувати досвід роботи в Інтернеті. Компанія планує випустити як Google для малого бізнесу, так і Grow My Store у більшій кількості країн до кінця року.

Расскажите друзьям про новость