22 Авг 2007, 07:22

Головне управління з питань реклами наполягає на передачі йому повноважень щодо розміщення реклами на транспорті

Головне управління з питань реклами наполягає на передачі йому повноважень щодо розміщення реклами на транспорті

Відповідно до пункту 4.1. Положення про головне управління з питань реклами , що було прийняте рішенням Київської міської ради від 28.09.2006  №7/4, основним завданням новоствореного управління є регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті комунальної власності міста Києва.

В пункті 6.12. цього  Положення закріплено за Головним управлінням з питань реклами право на укладання з рекламорозповсюджувачами договорів на розміщення,  розповсюдження та демонтаж реклами на транспорті комунальної власності міста Києва. Цим рішенням також було скасовано пункт 5.16. додатка до рішення Київради від 23.12.2004р.  №870/2280  “Про затвердження Положення “Про Головне управління транспорту, зв'язку та інформатизації”   виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), яким позбавлено цей орган права регулювати рекламу на транспорті комунальної власності міста Києва.

Неодноразово Головне управління з питань реклами зверталось до комунальних підприємств транспорту з вимогою передати базу даних по рекламі, інформацію та документацію на електронних та паперових носіях по розміщенню реклами на майні транспорту комунальної власності міста Києва. Ці законні вимоги Головного управління були проігноровані.

Нещодавно у своєму інтерв'ю виконуючий обов'язки заступника міського голови Іван Салій поставив під сумнів як саму доцільність передачі повноважкнь по регулюванню розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва, так і технічну можливість такого кроку. Перш за все здивувало свідоме та відверте небаження високого посадовця виконувати прийняті Київською міською радою рішення.

Крім того, складається враження, що пан Салій не до кінця розуміє завдання та повноваження Головного управління з питань реклами та КП “Київреклама”, які зовсім на претендують на право власноручно розміщувати рекламу в тунелях та вагонах метро, в автобусах та підземних переходах. Це робили, роблять і будуть робити рекламорозповсюджувачі під контролем та за погодженням підприємствмуніципального транспорту.

Порядок, яким керується в своїй роботі Головне управління з питань реклами, передбачає створення єдиної системи обліку та контролю реклами на транспорті, а отже зрозумілі правила гри та збільшення надходжень до бюджету. На даний момент розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва належним чином не врегульовано, а кошти від плати за право розміщення реклами на обєктах транспорту до міського бюджету не надходять.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео