Український режисер Євгеній Головатенко зняв у Києві рекламне відео для бренду ASUS.
Ролик має запустити глобальну кампанію, присвячену новій лінійці OLED-екранів лептопів бренду. Його знімали на суднобудівному заводі, пшеничному полі під Києвом і в одному з павільйонів.
Серед візуальних референсів режисера були «Віднесені привидами» Хаяо Міядзакі, «Сім» Девіда Фінчера та класичні екшн-фільми. Для кожної сцени глядач може придумати власну маленьку історію.
Основний акторський склад — це каскадери зі знанням бойових мистецтв. За хореографію бойових сцен відповідала команда UKRSTUNT під керівництвом Іллі Юрчишина та Дмитра Савенка. Всі трюки виконані без використання страхувальних тросів, а репетиції тривали близько тижня.
Саундтрек до відео створив Сура Томасян, який співпрацює з Іваном Дорном. Всі інструменти були записані наживо.
Ролик зняли на замовлення рекламного агентства з Тайваню. До його створення долучився також український продакшен «2332».