Департамент комунікацій та репутації холдингу UFuture Василя Хмельницького поставив перед собою амбіційні задачі на 2020 рік, які успішно вдалося реалізувати команді холдингу, що налічує 14 фахівців. Основною задачею команди була розробка та реалізація комунікаційних стратегій для холдингу UFuture та його засновника Василя Хмельницького з метою підвищення їх впізнаваності та укріплення репутації.
Для досягнення цієї задачі протягом минулого року команда реалізувала наступні проєкти:
- Розробила нову комунікаційну стратегію для Василя Хмельницького.
- Опублікувала 16 колонок засновника Василя Хмельницького у ЗМІ з загальним охопленням понад 40 тис. переглядів.
- 3 спецпроєкти у ЗМІ, направлених на підтримку сміливих і надихаючих підприємців з різних регіонів України. Загальне охоплення: понад 100 тис. переглядів.
- 4 інтерв’ю з Василем Хмельницьким у друкованих виданнях, у тому числі у Forbes.
- Участь Василя Хмельницького у 6 рейтингах у Forbes, Delo.ua, Новое Время, Фокус, MC.today.
- Інтегрувала засновника холдингу у 10 івентів із загальним охопленням понад 20 тис. людей: Форум МСП, партнерський вечір КМЕФ, Business Wisdom Summit, заходи Win Win Club та школи USB, шаховий турнір у Житомирі, зустрічі з підприємцями тощо.
- Запустила YouTube-канал Василя Хмельницького у березні 2021. Наразі на каналі є 8 випусків, 12 300 підписників та понад 629 000 переглядів. Канал створений для тих, хто шукає можливості, хоче відкрити свою справу або масштабувати бізнес, досягнути успіху, знайти партнерів, інвестора або ментора. Інтерв’ю, цікаві гості, корисно про бізнес, партнерство, успіх і мотивацію.
- Інтегрувала Василя Хмельницького у прямі ефіри: на каналі Big Money для підприємців, ефір для членів Німецько-української торгово-промислової палати з метою поділитись практичним досвідом.
- Запустила внутрішній проєкт «Люди UFuture» на корпоративному порталі — історії співробітників холдингу, їх професійний та життєвий шлях.
- Запустила програму розвитку персональних брендів для 20 топ-менеджерів холдингу.
- Організувала прес-підхід до Василя Хмельницького на Форумі МСП.
- Реалізувала соціальний проєкт — експеримент разом з ТСН. Українка рік отримувала щомісяця 8 тисяч гривень у вигляді базового доходу від Василя Хмельницького і зуміла відкрити власну справу.
- Організувала івент WIN WIN Night у рамках проєкту WIN WIN Show для українських підприємців.
- Допрацювала та оптимізувала сайти UFuture і K.Fund.
- Розробила SMM- та контент-стратегії UFuture та K.Fund.
- Розробила новий брендбук та ребрендинг фонду Василя Хмельницького K.Fund.
- Маркетингове та PR-cупроводження івентів периметру холдингу UFuture — КМЕФ, Форум МСП, День МСП від K.Fund, проєкти GOLocal, EDU, K.Fund School, UFuture University, антикризові заходи.
- Допрацювала функціонал сайту, розробила відеоролики та креативний дизайн мерчендайзингу для заводу Plank Electrotechnic.
- Провела редизайн внутрішнього корпоративного порталу.
- Провела редизайн сайту КМЕФ.
- Впровадила та реалізувала комунікаційну та маркетингову стратегію проєкту фонду K.Fund та організації GoLocal за підтримки фінської компанії Urban Mill та бельгійської Creative Brussels — European Design Upgrade: Transnational Capacity Building (EDU). Проєкт спрямований на підвищення професійного рівня молодих дизайнерів і розвитку креативних команд, розроблений спільно з провідними викладачами-експертами з трьох країн: Бельгії, України та Фінляндії. Мета програми — об’єднати дизайнерів, художників, архітекторів, науковців, IT-фахівців і підприємців для вирішення актуальних викликів урбаністичних екосистем, знаходження розробок і рішень, які можуть бути впроваджені на локальному або загальноєвропейському рівнях. За результатами 3 фіналісти з України представили свої роботи на міжнародній онлайн-виставці Dutch Design Week 2020, проєкт EDU потрапив у число 8 найуспішніших проектів програми ЄС «Креативна Європа». Загальне медійне охоплення комунікаційної кампанії EDU становить 638,5 тис. осіб.